Er det normalt at mænd får ondt i blæreren når det har haft sex? Min kæreste og jeg havde meget sex før jeg blev gravid, og har stadigvæk en del, men det er begyndt at gøre mig lidt utryg, at hver gang vi har været sammen, kan han gå i flere dage efter og beklage sig over at have ondt i blæreren... Han siger det er blærebetændelse, men helt ærlig... efter hver gang vi har været sammen...? og han siger det ikke gør ondt når han tisser, at det kun er I blæreren.
Hvad kan det skyldes? og er der nogle af jeres mænd der har det på samme måde?
Ingen af os har nogen form for kønssygdomme, for jeg var "jomfru" (havde sex en gang før ham og vi beskyttede os) da jeg kom sammen med ham, og han er blevet testet.
Er næsten bange for at være sammen med ham nu, for føler hver gang at det er pga. mig han får ondt... 
(Hvis jeg ikke er den der lægger op til sex, har vi slet ikke sex...Nu har jeg prøvet ikke at lægge op til det i fire dage køre på femte dagen idag og er ved at dø efter ham... men nægter at være den der starter det hele tiden.
)
Håber der er nogle der lige kan hjælpe mig lidt, så jeg ikke ender med at gå helt ned på det her... er nu gravid i uge 33, og har lige så meget lyst til sex nu som før, men som sagt er ked af hvis han får ondt hver gang efter sex... der går flere dage hvor han klager over det.
Anmeld