Er det normalt at han...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Tystys14

Er det normalt at mænd får ondt i blæreren når det har haft sex? Min kæreste og jeg havde meget sex før jeg blev gravid, og har stadigvæk en del, men det er begyndt at gøre mig lidt utryg, at hver gang vi har været sammen, kan han gå i flere dage efter og beklage sig over at have ondt i blæreren... Han siger det er blærebetændelse, men helt ærlig... efter hver gang vi har været sammen...? og han siger det ikke gør ondt når han tisser, at det kun er I blæreren.   

Hvad kan det skyldes? og er der nogle af jeres mænd der har det på samme måde?

Ingen af os har nogen form for kønssygdomme, for jeg var "jomfru" (havde sex en gang før ham og vi beskyttede os) da jeg kom sammen med ham, og han er blevet testet.

Er næsten bange for at være sammen med ham nu, for føler hver gang at det er pga. mig han får ondt...

(Hvis jeg ikke er den der lægger op til sex, har vi slet ikke sex...Nu har jeg prøvet ikke at lægge op til det i fire dage køre på femte dagen idag og er ved at dø efter ham... men nægter at være den der starter det hele tiden.)

Håber der er nogle der lige kan hjælpe mig lidt, så jeg ikke ender med at gå helt ned på det her... er nu gravid i uge 33, og har lige så meget lyst til sex nu som før, men som sagt er ked af hvis han får ondt hver gang efter sex... der går flere dage hvor han klager over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Tystys14

Hmm ville havde skrevet den som Ano... men fik trykket en gang for hurtigt.

Anmeld

5. januar 2011

Missi

Hey

Hvorfor er Ano? giver indlægget noget personlighed når man kan se hvem det er

Ang. kønssydomme, så kan man rent faktisk godt danne klamydia selv, især hvis man dyrker meget sex så det er ikke helt udelukket

Hvorfor er han ikke smuttet til lægen med det? hvis det netop kan være en blærebetændelse eller noget andet, så skal det jo behandles¨

kram her fra

PS. ihhh hvor jeg dog misunder din sexlyst - min har været li nul siden jeg blev gravid hehe

Anmeld

5. januar 2011

Tystys14

Missi skriver:

Hey

Ang. kønssydomme, så kan man rent faktisk godt danne klamydia selv, især hvis man dyrker meget sex så det er ikke helt udelukket

Hvorfor er han ikke smuttet til lægen med det? hvis det netop kan være en blærebetændelse eller noget andet, så skal det jo behandles¨

kram her fra

PS. ihhh hvor jeg dog misunder din sexlyst - min har været li nul siden jeg blev gravid hehe

Åh tro mig jeg har prøvet at overtale ham til at få en tid hos lægen, men han siger han bare skal drikke en masse vand og holde igen med kaffen... men altså jeg synes ikke det virker helt som om det har hjulpet.  Hvad kan man sige til en mand der er så stædig at han lige så godt kunne havde været et æsel hihi, for at få ham til lægen?

og  tak for svaret.

Anmeld

5. januar 2011

Missi

Jamen du blir nød til at stille kocekvenserne (staves) op for ham

- blærbetændelse SKAL behandels

- Klamydia og andre sygdomme SKAL behandles

Hvis de ikke blir behandlet kan det føre til meget stærke smerter og til sidst kan han ikke brug sin penis mere og hvor fedt er det at blive enpotent i en meget ung alder?

Ja han vil sige du overdriver - men så længe han går med at have ondt efter sex, jamen så er det ikke overdrivelse men relitet for ham og noget han kan komme til at døje meget med sener hen

Har selv en meget stædig mand som hader læger - men han havde blærbetændelse og jeg blev nød til at " true" ham med fremtiden før han tog sig sammen

kram

Anmeld

5. januar 2011

Tystys14

Ja overdrivelse ville han helt sikker mene det er, men jeg vil gøre forsøget , synes bare det er mærkeligt, spurgte ham forleden om det kun er med mig han har haft det sådan, eller om han også havde det sådan med de andre han var sammen med, og han svarede at det har han haft før... ?

Anmeld

5. januar 2011

Margorie

Hmm. Kan det ikke være nyresten måske? Havde engang en kammerat der troede han havde en kønssygdom fordi det gjorde så ondt. Da vi endelig fik ham til lægen var det nyresten..

Anmeld

5. januar 2011

Lillefe

Man kan altså ike danne kønssygdomme selv.. det er da noget sludder.. det har jeg da aldrig hørt om før.. Det kunne godt være nyresten. Jeg tvivler på det er blæreetændelse. Han er da ikke rigtigt klog at han ike tager til lægen. hvis det kan være noget alvorligt...

Anmeld

5. januar 2011

SaraLM

Missi skriver:

Hey

kram her fra

Nej! Man kan IKKE danne klamydia (eller andre kønssygdomme!) selv ved at have for meget sex, det er noget forbandet vrøvl!
Og mænd bliver IKKE impotente af en klamydiainfektion, det er også noget vrøvl!
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.ht m

Kvinder derimod kan blive sterile som konsekvens af underlivsinfektion forsaget af klamydia men det er en helt anden sag...

Det kan godt være blærebetændelse eller lign der generer din kæreste men det er ikke til at sige før han nosser sig til læge, så du må bearbejde ham noget mere for at få det undersøgt.

Anmeld

6. januar 2011

Tystys14

SaraLM skriver:

Nej! Man kan IKKE danne klamydia (eller andre kønssygdomme!) selv ved at have for meget sex, det er noget forbandet vrøvl!
Og mænd bliver IKKE impotente af en klamydiainfektion, det er også noget vrøvl!
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.ht m

Kvinder derimod kan blive sterile som konsekvens af underlivsinfektion forsaget af klamydia men det er en helt anden sag...

Det kan godt være blærebetændelse eller lign der generer din kæreste men det er ikke til at sige før han nosser sig til læge, så du må bearbejde ham noget mere for at få det undersøgt.

Tro mig jeg gør alt for at få ham til at gå til læge, men manden har sku undskyldning på undskyldning for ikke at lette "røven" og tage der ned...  Jeg har heller aldrig hørt om at man slev kan danne kønssygdomme, så den tror jeg heller ikke helt på.

Håber ikke det er nyresten han går rundt med, tror jeg skal tage endnu en lang snak med ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.