Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ska klippes imorgen, men vil beholde mit lange hår..
Men der ska bare ske noget nyt..
Er der nogen af jer der har en lækker lang frisure er i velkomne til at ligge et billede ind så jeg kan få lidt ideer
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hva med en lidt asymetrisk page, med nogle frække lænder i
Så er du ikke helt korthåret, men kan bevare lidt længde???
majnr2 skriver: Hva med en lidt asymetrisk page, med nogle frække lænder i Så er du ikke helt korthåret, men kan bevare lidt længde???
Hvordan ser sådan noget ud ?
LenaJohansen skriver: Hvordan ser sådan noget ud ?
Ja jeg er frisør.... griner. Så ser den bare oppe i hovedet
Men måske sådan lidt Rihanna style, inden hun blev for funky
majnr2 skriver: Ja jeg er frisør.... griner. Så ser den bare oppe i hovedet Men måske sådan lidt Rihanna style, inden hun blev for funky
ehm må vidst hellere google hende
hvad med at få klippet pandehår :)
jeg havde det som dig at jeg eeeeeeelsker mit lange hår..men synes bare det var så kedeligt.. så jeg fik efter lang tids overvejelse lavet pandehår... og er super glad for det.. :)
bette skriver: hvad med at få klippet pandehår jeg havde det som dig at jeg eeeeeeelsker mit lange hår..men synes bare det var så kedeligt.. så jeg fik efter lang tids overvejelse lavet pandehår... og er super glad for det..
hvad med at få klippet pandehår
jeg havde det som dig at jeg eeeeeeelsker mit lange hår..men synes bare det var så kedeligt.. så jeg fik efter lang tids overvejelse lavet pandehår... og er super glad for det..
har overvejet det.. dog ikk så kort.. Bare lidt kortere end det andet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128