Spontan abort? PCO?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg stoppede med mine ppiller 4. april 2009  og er stadig ikke blevet gravid. Jeg har haft min mens 4 gange (inkl den jeg fik lige da jeg smed pillerne). Der går måneder imellem hver mens. Rigtig frustrerende. Ind imellem mens har jeg haft lidt brunt udflåd som varede nogle dage. Og har haft en sindsyg smerte når jeg endelig fik min mens. Denne gang er jeg gået  over 2 måneder over. Og i starten af december fik jeg sådan noget brunligt/rødligt udflås, lidt klumpende/slimet. Og  det havde jeg i 2-3 uger og så var det væk og nu er det begyndt igen, noget brunt noget, i rimelig store mængder ad gangen. Har nogen prøvet?

Jeg har fået taget celleprøver og klamydiatest og det så normalt ud. Jeg har også fået tjekket hormontallene eller sådan noget og det så også perfekt ud og kæresten er også blevet tjekket og der var liv i hans sæd

Puha det er frustrerende at der ikke sker noget og specialt når jeg ikke får min mens, fik at vide sidste gang at når jeg ikke har regelmæssig mens så kan jeg ikke bruge ægløsningen til noget, altså det duer ikke, sagde lægen.... hmm

Håber I kan hjælpe. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Hej

Jeg stoppede med mine ppiller 4. april 2009  og er stadig ikke blevet gravid. Jeg har haft min mens 4 gange (inkl den jeg fik lige da jeg smed pillerne). Der går måneder imellem hver mens. Rigtig frustrerende. Ind imellem mens har jeg haft lidt brunt udflåd som varede nogle dage. Og har haft en sindsyg smerte når jeg endelig fik min mens. Denne gang er jeg gået  over 2 måneder over. Og i starten af december fik jeg sådan noget brunligt/rødligt udflås, lidt klumpende/slimet. Og  det havde jeg i 2-3 uger og så var det væk og nu er det begyndt igen, noget brunt noget, i rimelig store mængder ad gangen. Har nogen prøvet?

Jeg har fået taget celleprøver og klamydiatest og det så normalt ud. Jeg har også fået tjekket hormontallene eller sådan noget og det så også perfekt ud og kæresten er også blevet tjekket og der var liv i hans sæd

Puha det er frustrerende at der ikke sker noget og specialt når jeg ikke får min mens, fik at vide sidste gang at når jeg ikke har regelmæssig mens så kan jeg ikke bruge ægløsningen til noget, altså det duer ikke, sagde lægen.... hmm

Håber I kan hjælpe. Knus

Ej hvor er det ærgerligt at høre at din mens ikke bare kommer som den skal! Jeg kan forstå du er sur når nu I sådan prøver, og når nu alt andet er iorden

Anmeld

5. januar 2011

Mulse-mor

Anonym skriver:

Hej

Håber I kan hjælpe. Knus

Hej,

Jeg ved ikke lige med din udflåd, men det med din uregelmæssige mens, kan godt tyde på pco/s. Jeg har selv pcos og har også meget uregelmæssige mens. Det er meget frustrerende, når man prøver på at blive gravid! Har fået anbefalet bogen spis dig gravid. Spiser man for meget kulhydrat kan det påvirke æggestokkene negativt og ved at ændre sin kost kan man få gang i ægløsningen.

Men jeg synes at du skal kontakte lægen og høre om det kan være pcos (man kan se det på en blodprøve), for er det det er der hjælp at hente. Man kan bl.a. få noget der hedder metformin, der også skulle gøre ens perioder regelmæssige.

Mvh Nadja

Anmeld

5. januar 2011

heaven

ups - forkert postet indlæg

Jannie

Anmeld

6. januar 2011

Lambi

Jeg har også PCO har havde det på samme måde som dig, dog kan jeg ikke huske det udflåd du skriver om, men jeg husker at før jeg kom i behandling, havde jeg rigtig meget udflåd..så kontakt din læge og sig at du vil undesøges for pco.

Held og lykke med det hele

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg er blevet uhttps://www.baby.dk/debat/82591pi1/besvar-emne.aspxndersøgt ved lægen, både for klamydia, som man åbenbart skal og fået taget celleprøver og blodprøver, for at se om der var noget pco eller noget, og det var der ikke. Prøverne var helt fine Men alligevel sys jeg det er mærkeligt at der ikke er kommet orden i tingene, så lægen vil henvise mig til en gynækolog mandag eller tirsdag i næste uge og så kan jeg bestille tid ved dem, så det er dejligt Så skal han undersøge mig i hoved og røv, men ved ikke lige hvordan jeg har det med at det er en mand..... Koster det noget, er der nogen der ved det?

Anmeld

7. januar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Jeg er blevet uhttps://www.baby.dk/debat/82591pi1/besvar-emne.aspxndersøgt ved lægen, både for klamydia, som man åbenbart skal og fået taget celleprøver og blodprøver, for at se om der var noget pco eller noget, og det var der ikke. Prøverne var helt fine Men alligevel sys jeg det er mærkeligt at der ikke er kommet orden i tingene, så lægen vil henvise mig til en gynækolog mandag eller tirsdag i næste uge og så kan jeg bestille tid ved dem, så det er dejligt Så skal han undersøge mig i hoved og røv, men ved ikke lige hvordan jeg har det med at det er en mand..... Koster det noget, er der nogen der ved det?

men normalt bruger de også en gynækologsik undersøgelse for at se om du har for mange ægblærerer (PCO) Det er fordi at der kun behøves at være et par ting (ud af flere) som indikerer at man har PCO.

Eks. Man kan have lidt forhøjet mandelig kønshomon, og manglende ægløsning. Eller f.eks for mange ægblærer (som de kun kan se ved scanning) og lidt længere tid mellem mens (f.eks 35 dage mod normalt 28 dage) osv

Anmeld

7. januar 2011

tinasmor

tinasmor skriver:

men normalt bruger de også en gynækologsik undersøgelse for at se om du har for mange ægblærerer (PCO) Det er fordi at der kun behøves at være et par ting (ud af flere) som indikerer at man har PCO.

Eks. Man kan have lidt forhøjet mandelig kønshomon, og manglende ægløsning. Eller f.eks for mange ægblærer (som de kun kan se ved scanning) og lidt længere tid mellem mens (f.eks 35 dage mod normalt 28 dage) osv

Hov kom til at svare på et indlæg, som jeg troede var et andet spørgsmål (om manglende ægløsning) fra en anden bruger. Sorry. bare se bort fra sidste indlæg

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Hehe helt i orden. Har altid synes at det var træls at have mens, men nu ønsker man bare at det kommer hele tiden, så man har regelmæsig og man har ægløsning.. Men der går 2-3 måneder imellem og nu er der gået 74 dag sidsen sidste mens. Så det er bare til at blive sindsyg af!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.