Hej
Jeg stoppede med mine ppiller 4. april 2009 og er stadig ikke blevet gravid. Jeg har haft min mens 4 gange (inkl den jeg fik lige da jeg smed pillerne). Der går måneder imellem hver mens. Rigtig frustrerende. Ind imellem mens har jeg haft lidt brunt udflåd som varede nogle dage. Og har haft en sindsyg smerte når jeg endelig fik min mens. Denne gang er jeg gået over 2 måneder over. Og i starten af december fik jeg sådan noget brunligt/rødligt udflås, lidt klumpende/slimet. Og det havde jeg i 2-3 uger og så var det væk og nu er det begyndt igen, noget brunt noget, i rimelig store mængder ad gangen. Har nogen prøvet?
Jeg har fået taget celleprøver og klamydiatest og det så normalt ud. Jeg har også fået tjekket hormontallene eller sådan noget og det så også perfekt ud og kæresten er også blevet tjekket og der var liv i hans sæd 
Puha det er frustrerende at der ikke sker noget og specialt når jeg ikke får min mens, fik at vide sidste gang at når jeg ikke har regelmæssig mens så kan jeg ikke bruge ægløsningen til noget, altså det duer ikke, sagde lægen.... hmm
Håber I kan hjælpe. Knus
Anmeld