1. jordemoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

otlitrom

Jeg er så spændt, skal afsted i morgen eftermiddag. Sker der noget specielt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Lotus86

kitty skriver:

Næh ikke rigtig, hun startede med at give mig en masse pjecer som hun forklarede mig lidt om, så snakkede vi om kost og motion osv. og hvordan jeg havde det, om jeg ryger og drikker og alt det der. Så blev jeg smidt op på briksen hvor hun mærkede på min livmoder, og jeg hørte hjertelyd  og det var sådan set det. Så det er meget stille og roligt, men man har jo mulighed for at stille spørgsmål hvis man skulle have nogen.

Anmeld

5. januar 2011

tinasmor

Lotus86 skriver:

Sikke en dejlig gave at få Har du nogen fornemmelse af hvad det bliver?

Hvilken klinik skal du scannes hos`?

Tror det bliver en dreng, men man ved jo aldrig

Jeg tror den hedder scanningsklinikken.

Anmeld

5. januar 2011

tinasmor

kitty skriver:

Ikke hos mig. Jeg var ikke oppe på briksen og hun mærkede slet ikke.

Hun snakkede om bækkenbundsløsning (som jeg havde big stile med nr 1) og så om den tidligere fødsel. Og det var sådan set det.Næste aftale ligger i april måned.

Anmeld

5. januar 2011

-Milla-

Lotus86 skriver:

Så har jeg været til mit 1. jordemoderbesøg i dag, det var nu meget hyggeligt, det var en rigtig sød jordemoder, og hun fortalte en masse nyttige ting, og vigtigst af alt, så fik jeg lov til at høre -lyd, det var jo rigtig dejligt, endnu en gang at få bekræftet, at der stadig er fuld gang i vores lille dreng

Vi var igår. Det var nu meget hyggeligt.
Jeg blev også tilbudt at høre -lyden og takkede selvfølgelig ja.
Det blev dog noget af en udfordring for den jordemoderstuderende, da bebs lå og sparkede en masse.Så jordemoderen måtte overtage og fandt den til sidst. Dejlig følelse både at høre den og sparkene.

Nu glæder vi os endnu mere til MD- scanning, hvor vi skal se vores lille fodboldspiller igen, og forhåbentlig se om det er en pige eller dreng.

Blev du tilbudt at være med i gruppekonsultation?

Anmeld

5. januar 2011

Lotus86

-Milla- skriver:

Vi var igår. Det var nu meget hyggeligt.
Jeg blev også tilbudt at høre -lyden og takkede selvfølgelig ja.
Det blev dog noget af en udfordring for den jordemoderstuderende, da bebs lå og sparkede en masse.Så jordemoderen måtte overtage og fandt den til sidst. Dejlig følelse både at høre den og sparkene.

Nu glæder vi os endnu mere til MD- scanning, hvor vi skal se vores lille fodboldspiller igen, og forhåbentlig se om det er en pige eller dreng.

Blev du tilbudt at være med i gruppekonsultation?

Skriver lige til dig over sms i stedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.