Vis jeres biler. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

lisesp83

noname skriver:

Den er dælme også fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

MIWULA

lisesp83 skriver:

Du er også lidt af en blærerøv..

Haha ja det kan godt se sån ud. Men vores bil vi har nu er så oz ved at falde fra hinanden hehehe og jeg og kæresten har været sammen i snart 5 år og har haft 5 biler  Hehe fordi vi hver gang har købt noget gammelt lort så nu skulle vi ha noget nyt der holder længere tid end 1 år af gangen. hehe.

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

LouiseVous skriver:

Detter min bil, billedet er fra den 24. juli '08 hvor jeg lige har været inde og hente den sprit ny.
Kan ikke anbefale den kun er 3 døres;b Og sagt ud fra bilen, er jeg glad for at være single når der også ska barnevogn med på ferie;b hehe

Den ser ellers fin ud. Lille og smart

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

MIWULA skriver:

Haha ja det kan godt se sån ud. Men vores bil vi har nu er så oz ved at falde fra hinanden hehehe og jeg og kæresten har været sammen i snart 5 år og har haft 5 biler  Hehe fordi vi hver gang har købt noget gammelt lort så nu skulle vi ha noget nyt der holder længere tid end 1 år af gangen. hehe.

Det kan jeg nu godt forstå.

Så kan det nok godt betale sig, at smide lidt flere penge i.

Anmeld

5. januar 2011

LenaJohansen

lisesp83 skriver:

Er faktisk også blevet helt varm på en golf 3..

kan jeg virkelig godt forstå.... det er virkelig en skøn bil og de køre bare såååå sindsyg godt

Anmeld

5. januar 2011

MIWULA

lisesp83 skriver:

Det kan jeg nu godt forstå.

Så kan det nok godt betale sig, at smide lidt flere penge i.

Ja det er det vi håber på denne gang. Plus foden taber kølervæske så den er pisse kold hele tiden og nu kommer der jo snart en lille en der skal med ud og køre. så det ikk godt den er så kold  

Anmeld

5. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

lisesp83 skriver:

Den ser ellers fin ud. Lille og smart

Smiler det er den ogs. Og tror da bestemt også det er en go bil til en nr 2, men ikke som fam bil Og så jeg ikke til små biler- vil helst ha røven op fra vejen at sidde (jo mindre det er en rigtig dreneg røvs bil), og der skal være godt plads i den. Lidt ala en C-max eller en Dublo eller til sidst en Mulitipla

Anmeld

5. januar 2011

Nalle

Vores bil.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2011

K.Rehder

Vi har en rød Peugeot 306'er som nr. 2 bil og er SÅ glad for den! Min trofaste konebil

Har kun ofret 500 kr på den i reservedele i al den tid vi har haft den.

Den er fra 98. Har el-ruder, sædevarme, fjernbetjent central-lås, kører som en drøm og starter hver mogen i al slags vejr

Gav 21.000 for den.

Kan kun anbefales!!! 

Som familiebil havde en sort WV Touran på hvide plader som vi solgte...så fik vi lidt penge fri så vi kunne få nyt bryggers ..men også en SUPER bil.

I stedet for Touranen købte vi en Peugeot 407 sw stationcar, hvor der er god plads til både hunde og barnevogn Og den kan også kun anbefales

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2011

Sabina92

Min audi er desværre syg, så den er lige ved lægen ((:

- Men tager da lige billeder af den når den er frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.