Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Mussen2

Hvor ville i rejse hen med et barn på 1½ år, hvis der gerne må være lidt varmt, børnevenligt... Ville i prioriterer all inklusivè?

Rejsen skal gerne tage sted i løbet af de næste to mdr.

Overvejer sharm el sheik, men synes det er lidt langt at flyve???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Karo

Vi skal til grand canaria her til februar sammen med vores 2 børn på 2 år og 9 mdr. Vi har før været på lancerote med den ælste og her har flyeturen gået fint. Han er typen der falder i søvn og derfor er turen gået fint.

Vi skal afsted med all inclucive, men det behøver man ikke. Der gode ved det er at man bare kan hygge sig og ikke hele tiden tænke over mad til de små

Anmeld

5. januar 2011

tinasmor

Vi skal til Egypten i starten af februar. Hun er næsten 3.

Det man kan sige ved at rejse om vinteren er, at man skal lidt længere væk. Jeg rejste til England med min datter da hun var omkring halvandet og det synes jeg egentlig var længe nok (hårdt nok) så jeg gruer helt ærlig for den lange flyrejse nu. Men håber nu hvor hun er lidt ældre at det vil gå bedre.

Vi har all-inclusive. Men synes ikke det er et must.

Hvis I ikke vil have flyturen er så lang, så kunne I evt vælge at vente til vi kommer lidt længere hen på året, så kunne f.eks Barcelona være en ide (og bo tæt ved stranden) Men det er selvfølgelig ikke helt det samme som "rigtig charter". Har også hørt at mange har været glade for Tyrkiet. Men så skal I huske at vælge børnevenligt hotel.

Anmeld

5. januar 2011

Pige2009

Mussen2 skriver:

Hvor ville i rejse hen med et barn på 1½ år, hvis der gerne må være lidt varmt, børnevenligt... Ville i prioriterer all inklusivè?

Rejsen skal gerne tage sted i løbet af de næste to mdr.

Overvejer sharm el sheik, men synes det er lidt langt at flyve???

Laura og jeg var i Bulgarien i sommer med all inclusive og det kan varmt anbefales, da ungerne kan få stort set hvad som helst, når som helst...

Anmeld

5. januar 2011

Mussen2

Tak for svar piger -je opper lige og se om andre har input. Tror vi har fravlgt Sharmel sheik, der er lidt for koldt på denne årstid.

I spil er derfor de traditionelle grand canaria og tenerife og så overvejer vi Dubai, men gruer lidt over den lange flyvetur (6 timer). Ved heller ikke lige hvor børnevenligt det er? selvom de skriver det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.