Nogen der kender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Chalala85

Egevolden ll i Hvidovre? Hvordan er der, hvilken slags mennekser bor der osv?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Karo

Jeg er selv fra Hvidovre, men kender desværre ikke til Egevolden

Håber der er andre der ved det .

Anmeld

5. januar 2011

Chalala85

Karo skriver:

Jeg er selv fra Hvidovre, men kender desværre ikke til Egevolden

Håber der er andre der ved det .

øv altså.. men tak for svar

Anmeld

5. januar 2011

BabyMus

Damn, pinligt. kan heller ikke engang huske hvor henne af det er. Er os fra Hvidovre.  Men der ligger noget børninstitution eller idrætsklub eller noget, for kan huske at der var et eller andet med at man skulle til Egevolden, dengang jeg var mindre..

Anmeld

5. januar 2011

Chalala85

BabyMus skriver:

Damn, pinligt. kan heller ikke engang huske hvor henne af det er. Er os fra Hvidovre.  Men der ligger noget børninstitution eller idrætsklub eller noget, for kan huske at der var et eller andet med at man skulle til Egevolden, dengang jeg var mindre..

JA det gør der.. det kna jeg læse mig til på nettet hehe.. altså når jeg kigger via google maps ser det jo pænt ud.. uden tvivl.. men jeg vil bare ikke flytte ud til noget hvor der er ballade osv..

Anmeld

5. januar 2011

BabyMus

Chalala85 skriver:

JA det gør der.. det kna jeg læse mig til på nettet hehe.. altså når jeg kigger via google maps ser det jo pænt ud.. uden tvivl.. men jeg vil bare ikke flytte ud til noget hvor der er ballade osv..

Kunne bare huske det sagde mig et eller andet hehe. (:

Har også lige prøvet at kigge på et kort. Er ikke lige der hvor jeg bor, men tror nu også det er pænt nok. Kan se det ligger mellem to tog stationer, Avedøre og Friheden. Så det er nok meget godt. Hvis du først kommer ud mod Avedøre, så er det vist ikke så godt igen. Uden at træde nogen over fødderne, så er det vist derude der kan være lidt ballade og sådan..

Anmeld

5. januar 2011

Chalala85

BabyMus skriver:

Kunne bare huske det sagde mig et eller andet hehe. (:

Har også lige prøvet at kigge på et kort. Er ikke lige der hvor jeg bor, men tror nu også det er pænt nok. Kan se det ligger mellem to tog stationer, Avedøre og Friheden. Så det er nok meget godt. Hvis du først kommer ud mod Avedøre, så er det vist ikke så godt igen. Uden at træde nogen over fødderne, så er det vist derude der kan være lidt ballade og sådan..

Jeg ved hvad du mener.. det er også det der bekymrer mig lidt.. men tror måske bare vi må kører ud og kigge på det

Anmeld

5. januar 2011

BabyMus

Chalala85 skriver:

Jeg ved hvad du mener.. det er også det der bekymrer mig lidt.. men tror måske bare vi må kører ud og kigge på det

Ja gør det, det er nok det bedste lige at få set det med egne øjne. (:

Held og lykke med det. (:

Anmeld

5. januar 2011

Chalala85

BabyMus skriver:

Ja gør det, det er nok det bedste lige at få set det med egne øjne. (:

Held og lykke med det. (:

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.