Føj jeg brækker mig! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Ox.

Sees. skriver:

Jeg kan sagtens følge dig - Altså nok ikke helt, da jeg ikke selv har stået i det, men jeg kunne forstille mig hvordan jeg ville have reageret!

Men du skal komme ud med det, putte .. Råbe og skrige og være vred. Det er du i den fulde ret til!!

Har I fået mere af vide om sagen? Fra Dp'en eller de andre forældre måske?

Intet, kender ikke forældrene til de andre børn der var i GDP sammen med Lilje, men jeg agter fandme at finde ud af detaljerne, tør virkelig ikke tænke på hvordan konen har det

Kan slet ikke få ind i mit hovede hvordan man kan tænde på børn altså ... fucking klamme svin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Dansker i England

Puha, jeg får det helt dårligt over at læse det

Sådanne nogle folk skulle skydes, skulle de. Ked af det at sige det, men det er den eneste straf, der er god nok i mine øjne.

Jeg håber, du og din datter har det godt - efter omstændighederne, og at han ikke har været i nærheden af hende

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

I bliver selvfølgelig kontaktet af politiet hvis der er nogen mistanke om at han har lavet mere end bare se på billeder på computeren (som der er riiiigtig mange der kan "nøjes med"). 

Jeg krydser alle fingre jeg kan for at din datter aldrig har været i nærheden af noget ubehageligt!

Anmeld

5. januar 2011

Sees

Ox. skriver:

Intet, kender ikke forældrene til de andre børn der var i GDP sammen med Lilje, men jeg agter fandme at finde ud af detaljerne, tør virkelig ikke tænke på hvordan konen har det

Kan slet ikke få ind i mit hovede hvordan man kan tænde på børn altså ... fucking klamme svin!

Nej det har jeg heller aldrig forstået - Det er en klam, klam verden!

Men for fanden hvor jeg håber at I alle sammen kommer godt igennem det - Det må være en helt forfærdelig tanke.. FØJ!
Ved du hvornår I kan få mere information?

Anmeld

5. januar 2011

Diana...

Dansker i England skriver:

Puha, jeg får det helt dårligt over at læse det

Sådanne nogle folk skulle skydes, skulle de. Ked af det at sige det, men det er den eneste straf, der er god nok i mine øjne.

Jeg håber, du og din datter har det godt - efter omstændighederne, og at han ikke har været i nærheden af hende

Jeg er simpelthen bare så enig! 

Anmeld

5. januar 2011

Ox.

Rosa skriver:

I bliver selvfølgelig kontaktet af politiet hvis der er nogen mistanke om at han har lavet mere end bare se på billeder på computeren (som der er riiiigtig mange der kan "nøjes med"). 

Jeg krydser alle fingre jeg kan for at din datter aldrig har været i nærheden af noget ubehageligt!

Jeg tror nu heller ikke at han har rørt hende - men det er bare tanken om at hun har været i det hjem SÅ mange gange - og det faktum at han kan have stået og begloet hende imens han bare har stået og skjult 'en stor fed dreng' ...

Ej jeg bliver sku bare så dårlig tilpas ved tanken, og det er bare ikke nemt at kapere .. Klamme nar!

Anmeld

5. januar 2011

Mormilla

Kan  godt forstå at du har det meget skidt med det!!!!   

Anmeld

5. januar 2011

K.Rehder

Hold da helt kæft! (undskyld mit fransk)...Det er satme modbydeligt!

Kan slet ikke forestille mig hvordan jeg selv eller manden ville reagere, men du er i din fulde ret til at være ABSOLUT rasende!!!

Jeg havde, for en sikkerheds skyld, fået tjekket min datter ved lægen for at få en smule ro i sindet!

Håber for alt i verden ikke at nogle af de børn, der har været i deres/hans varetægt har lidt nogle former for overlast eller overgreb!

Anmeld

14. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Har i hørt noget nyt om hele sagen??

Og hvordan har i det selv nu??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.