Nókkvadis skriver:
Hej Kirle 
tænkt du kan huske mig, der blev jeg godt overrasket posetivt 
Jamen det går da nogleunde, han lider desværre rigtig meget af næseblod men det er ikke normalt næseblod, blodet kommer ikke fra de blodkar der normalt giver næseblod så han har her siden oktober været til en masse undersøgelser men de har ikke kunne finde noget, men her den 16 december var han i fuld narkose og der fandt de evt noget, men de vil ikke pille ved noget før de har fået ham mr Scannet så vi går og venter svar på hvornår der er tid til sådan en Scannig.
Vi har randt land og rige rundt mellem Glostrup og Gentofte hospital, men nu overtaget rigshospitalet vores sag da det er der han skal scannes, vi var så ¨på riget i går og få taget nogle flere og mere uddybne blodprøver som skal vise om han evt er en bløder eller om der er bare et lille gen i ham der gør hans blod ikke kan størkne..
Det har været en meget lang process første gang det begyndte og bløde var da han var ca 1½ år og han bliver 3 den 23 feb 2011.
og ikke nok med det slog han lige hul i hovedet i søndages 
SÅ synes det hele er ret hårdt lige nu.
Undskyld det blev så langt 
Jamen selvfølgelig husker jeg da dig
Jeg er utrolig ked af at høre om din søn. Men glad for at alt med bolig mm (pænt pakket ind) er gået godt!
Men hold da op hvor lyder det voldsomt og meget ubehageligt at de mistænker en slags blødersygdom, håber at MR skanningen viser at det "bare" er et svagt blodkar højere oppe end normalt. Du må endelig holde mig opdateret.
Og selvfølgelig blev det langt - det er jo en alvorlig sag!

Anmeld