Alt det her bil snak..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

ChatH

Vi er så småt også på udkig efter en ny bil da vores snart falder helt fra hinanden

Nogen der kender en opel zafira til 7 personer?? kan man have en barnevogn også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

bøgelund

Chatarina skriver:

Vi er så småt også på udkig efter en ny bil da vores snart falder helt fra hinanden

Nogen der kender en opel zafira til 7 personer?? kan man have en barnevogn også?

når det er en 7 personers bil,kan man stort set altid fjerne de to sæder bagi.. og kun slå dem op, når man skal bruge dem.. men der er masser af plads i den bil.  

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

bøgelund1 skriver:

når det er en 7 personers bil,kan man stort set altid fjerne de to sæder bagi.. og kun slå dem op, når man skal bruge dem.. men der er masser af plads i den bil.  

okay også enkeltvis? altså at man har et sæde op og et nede mere hvis jeg nu skulle lokke manden til nummer 4

Anmeld

5. januar 2011

bøgelund

Chatarina skriver:

okay også enkeltvis? altså at man har et sæde op og et nede mere hvis jeg nu skulle lokke manden til nummer 4

det ved jeg så ikke.. men der findes jo mange af de 7 personers biler. så man kan sikkert godt i nogle af dem.. 

lyder spændende med en nr. 4  

Anmeld

5. januar 2011

Lone Jakobsen

Chatarina skriver:

vi har en opel zafire, og hvis du kun har 3 børn med, så kan du sagtens have en barnevogn bagi. men skal du have 4 med så tror jeg det bliver et problem (har faktisk ikke prøvet for min den ældste er 12)

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

bøgelund1 skriver:

det ved jeg så ikke.. men der findes jo mange af de 7 personers biler. så man kan sikkert godt i nogle af dem.. 

lyder spændende med en nr. 4  

Syntes fandme det er svært og hver mekaniker man snakker med har hver sin mening.. hmmm!

ja jeg vil gerne men manden mener ikke vi skal have flere

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

nutche skriver:

vi har en opel zafire, og hvis du kun har 3 børn med, så kan du sagtens have en barnevogn bagi. men skal du have 4 med så tror jeg det bliver et problem (har faktisk ikke prøvet for min den ældste er 12)

Okay kan du så ikke fise ud og prøve ej det er gas!!!

Anmeld

5. januar 2011

Lone Jakobsen

Chatarina skriver:

Okay kan du så ikke fise ud og prøve ej det er gas!!!

tror ikke det kan lade sig gøre. der er næsten ingen bagage plads når alle sæder er i brug. så du skal købe en lille kombivogn, og så have stellet på en cykel "holder" hvis det skal ha mulighed for at lykkedes

Anmeld

5. januar 2011

bøgelund

Chatarina skriver:

Syntes fandme det er svært og hver mekaniker man snakker med har hver sin mening.. hmmm!

ja jeg vil gerne men manden mener ikke vi skal have flere

ja, alle har jo hver sin mening.. jeg er bare bekymret for alt det rust, der er i mange biler.. =/ det er noget fanden har skabt. 

nå det syns han ikke.. men du har da os 3. jeg må kun få en... så du er heldig.. kan være din mand bliver vild med idéen ud i fremtiden..  

Anmeld

5. januar 2011

Kloster

Jeg har en Opel Zafira...

Fin bil... Fin bil....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.