Nej altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

nilletøz

Hejsa...
Øv altså, hvor uheldig kan man lige være i det nye år!

Nytårs aften kan jeg mærke på min hals at den er lidt øm, og jeg hoster en smule..
Min far siger til mig som han altid gør "drik en kom Panodil Hot" det gør jeg så men synes ikke den hjælper som den plejer..Dagen efter er jeg bare snottet, og orker ikke en skid
Når vi tager hjem til os selv (har været hos min mor & far)

Så i forgårs ringer jeg til vagtlægen, kan næsten ikke få luft, og hoster meget, og det gør ondt - rigtig ondt!
Lægen ringer nogen piller ind til mig, men siger jeg også lige skal komme op til lægen.. Fik så en tid i dag og tog Lukas med, for han har også gået og været sløj noget tid...

Han tjekker mine lunger og kigger på mig, siger du har lungbetændelse, du skal på pencilin.. Har aldrig før haft det før, så en gang skal vel være den første!
Han tjekker også lige Lukas, ja han har da også en begyndende lungebetændelse..
øv altså, det har vi altså ikke tid til.. Men ja nu er vi så begge på pencilin...

Vil ikke noget med det her indlæg, bare lige ynke lidt tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

NinaNymannMadsen

nilletøz skriver:

Hejsa...

Nytårs aften kan jeg mærke på min hals at den er lidt øm, og jeg hoster en smule..
Min far siger til mig som han altid gør "drik en kom Panodil Hot" det gør jeg så men synes ikke den hjælper som den plejer..Dagen efter er jeg bare snottet, og orker ikke en skid

Så i forgårs ringer jeg til vagtlægen, kan næsten ikke få luft, og hoster meget, og det gør ondt - rigtig ondt!
Lægen ringer nogen piller ind til mig, men siger jeg også lige skal komme op til lægen.. Fik så en tid i dag og tog Lukas med, for han har også gået og været sløj noget tid...

Han tjekker mine lunger og kigger på mig, siger du har lungbetændelse, du skal på pencilin.. Har aldrig før haft det før, så en gang skal vel være den første!
øv altså, det har vi altså ikke tid til.. Men ja nu er vi så begge på pencilin...

årh øv lungebetændelse er ikke rart at havde.

jeg havde det jeg var 11 tror jeg. lå der hjemme i en uge hvor jeg fik piller og da jeg så kom i skole igen var det med besked fra min læge og forældre om at jeg ikke måtte komme uden for den første uges tid.

men håber da i kommer jer hurtig og det ikke er så slemt for jer.

Anmeld

5. januar 2011

Pige2009

Rigtig god bedring til jer

Anmeld

5. januar 2011

nilletøz

Astasmor skriver:

årh øv lungebetændelse er ikke rart at havde.

jeg havde det jeg var 11 tror jeg. lå der hjemme i en uge hvor jeg fik piller og da jeg så kom i skole igen var det med besked fra min læge og forældre om at jeg ikke måtte komme uden for den første uges tid.

men håber da i kommer jer hurtig og det ikke er så slemt for jer.

Nej det er det bestemt ikke, hoster for ingenting, og det gør singsyg ondt

Det er første gang jeg hr det, og håber da for pokker at det er sidste gang..

Mange tak håber bare ikke Lukas for dey være end han har nu..

Anmeld

5. januar 2011

NinaNymannMadsen

nilletøz skriver:

det siges jo man skal havde en sygdom en gang og så er man imun over for den eller sådan noget. jeg har ikke haft det siden og heller ikke symtomer på det.

håber da han bliver helt frisk igen inden alt for længe håber jeg da i begge gør.

men vær glad for i fik det konstateret med det samme og ikke lige som mig, var ved vagtlæge dagen før vi tog til egen læge og fik afvide jeg bare skulle ha varmt mælk med honning så ville det hjælpe, og dagen efter tog vi til egen læge og fik diagnosen lungebetændelse. det var ikke en rar nat. kan stadig huske det

Anmeld

5. januar 2011

M&F&C

EJ - øv!! Men god bedring

Håber i snart er på toppen igen ... og hver glad for, at lillemandens blev taget i opløbet.

Sender lige lidt overskud og energi - det er ski lidt hårdt at være syg, og have et barn der er syg samtidig

Anmeld

5. januar 2011

Mathilde

Øv det lyder ikke rart! Har prøvet det for 4 år siden og det er bare rigtig ubehageligt

Rigtig god bedring til jer begge. Håber I hurtigt er friske igen

Anmeld

5. januar 2011

Moar2011

nilletøz skriver:

Hejsa...

hvor er i dog uheldige. godt du tog gutten med go bedring.

Anmeld

5. januar 2011

Moar'en

nilletøz skriver:

jeg ligger os med lungebetændelse, jeg endte med at gå i seng kl 10.30 nytårs aften, rigtig træls. Kan trøste dig med at jeg startede primcilin i søndags, og idag har jeg det overraskende godt, hoster stadig, men det gør ikke ondt på samme måde. Men man er stadig mat

Rigtig god bedring til jer.

Anmeld

5. januar 2011

nilletøz

Astasmor skriver:

det siges jo man skal havde en sygdom en gang og så er man imun over for den eller sådan noget. jeg har ikke haft det siden og heller ikke symtomer på det.

håber da han bliver helt frisk igen inden alt for længe håber jeg da i begge gør.

men vær glad for i fik det konstateret med det samme og ikke lige som mig, var ved vagtlæge dagen før vi tog til egen læge og fik afvide jeg bare skulle ha varmt mælk med honning så ville det hjælpe, og dagen efter tog vi til egen læge og fik diagnosen lungebetændelse. det var ikke en rar nat. kan stadig huske det

Ja det siger de kloge hoveder jo, men tør ikke tro på det..

Ja han ser lidt frisker ud i dag, og nu får en også pencilin, så nu er han forhåbelig snart frisk

Ja de lægevagter de er ikke altid så god til at undersøge en når man kommer op til dem, har prøvet det før med lukas..

Det må bestemt ikke have været en sjov nat, puha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.