Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik jo som sagt urinvejsinfektion i torsdags, og har været på piller siden, tager de sidste piller idag.
skal læge så derefter tjekke om det hele er "ude" og jeg er frisk dernede igen eller ?
19+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmm ja det vil jeg mene
Dengang jeg havde det - skulle jeg lige tisse i en kop igen, så de ku se om det var helt væk, da jeg ellers skulle på en behandling mere..
og jeg tror jeg havde det 5 gange i løbet af min graviditet..øv..
jannebjerre skriver: hmm ja det vil jeg mene Dengang jeg havde det - skulle jeg lige tisse i en kop igen, så de ku se om det var helt væk, da jeg ellers skulle på en behandling mere.. og jeg tror jeg havde det 5 gange i løbet af min graviditet..øv..
Håber det her er den ene gang har ellers været heldig at undgå det. skal jeg så ringe til lægen og høre om hun ville se mig ? - det var en gæste læge der udskrev pillerne til mig .
Babyklar skriver: Håber det her er den ene gang har ellers været heldig at undgå det. skal jeg så ringe til lægen og høre om hun ville se mig ? - det var en gæste læge der udskrev pillerne til mig .
Er du færdig med din behandling???
jannebjerre skriver: Er du færdig med din behandling???
Har 4 piller tilbage og dem ska jeg have idag - så imorgen er jeg færdig med behandlingen
Babyklar skriver: Har 4 piller tilbage og dem ska jeg have idag - så imorgen er jeg færdig med behandlingen
Så sys jeg du skal ringe og få en tid til tjek...
Det havde jeg i hvert fald gjort..
jannebjerre skriver: Så sys jeg du skal ringe og få en tid til tjek... Det havde jeg i hvert fald gjort..
super ringer imorgen tidlig, for så er det hende selv jeg kan være heldig at fange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128