Hmm..
Prøver lige, om jeg kan hjælpe dig.
På parent unit - det blinkende babyhoved og den blinkende antenne (stregerne ud i højre side) betyder, at der ikke er signal fra baby unit til parent unit. Det forklarer selvfølgelig også, hvorfor der ikke kommer lyd ud i parent, når du taler ind i baby.
Er du kommet til at trykke på nogle af knapperne, eller noget?
"dsip" og "sip" koderne være ens på begge enheder. Det finder du ud af, ved at trykke på "ok" knappen på først baby enhed. Så er der noget, der begynder at blinke på skærmen. Hver gang du trykker på "ok" knappen, er der noget nyt, der blinker. På et tidspunkt vil først den ene kode ("dsip" eller "sip") blinke. Bag ved står der et tal. Dernæst vil den anden kode blinke. Noter tallene efter koderne.... Derefter trykker du gentagne gange på "ok" knappen, indtil der ikke er noget, der blinker.
Og så forsøger du det samme på parent unit, så du kan se, hvad koderne er på den. Hvis de stemmer over ens med baby unit, så er det ihvert fald ikke det, der er problemet.
Prøv dig frem med det, og giv en melding på, om det virker. Eller skriv, hvis du ikek forstår, hvad jeg mener. Hvis ikke det virker, så skal jeg prøve at finde vores brugsvejledning.
Sismofytten
Anmeld