Valdemar 4 md.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

ChatH

Valde var 4 md den 28. NØJ hvor tiden bare går stærkt. igår blev han vejet til 8kilo og han er 65 lang. en lille tyksak

Han er begyndt at spise grød en gang om dagen og ellers ammer jeg ham fuldt ud.

Han kan sidde i sin højstol og kan også snart sidde på gulvet. 

han ruller fra mave til ryg og en enkelt gang imellem fra ryg til mave 

Det med at ligge på maven er ikke så sjovt, tror sku hans hoved er for stortmen er  ikke så urolig for det når han kan så meget andet. 

han sover en lur i barnevognen om formiddagen og en lang lur om eftermiddagen og så igen en lur inden aftensmaden

om natten sover han fra 21.30 til 08.00 ca. så moren klager bestemt ikke.

Jeg elsker mine unger og vil rigtig gerne have en mere men manden siger stop- men nu må vi se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

tumle81

Hvor ser han bare dejlig ud og sikke smukke navne  Vi har selv en Valdemar og en Victoria

Knus Kathrina

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

tumle81 skriver:

Hvor ser han bare dejlig ud og sikke smukke navne  Vi har selv en Valdemar og en Victoria

Knus Kathrina

hi hi ja det er smukke navne og tak

Anmeld

5. januar 2011

Riksen

Ej, hvor er han lækker med kyssekinder. Dejligt at han er så dygtig og sover så længe.

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Årh

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

Riksen skriver:

Ej, hvor er han lækker med kyssekinder. Dejligt at han er så dygtig og sover så længe.

ja han har kæmpe kinder

ja det vender man sig til. han har gjort det siden han var knapt to måneder

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

Laulund87 skriver:

Årh

tak

Anmeld

5. januar 2011

Cris

Chatarina skriver:

Valde var 4 md den 28. NØJ hvor tiden bare går stærkt. igår blev han vejet til 8kilo og han er 65 lang. en lille tyksak

Han er begyndt at spise grød en gang om dagen og ellers ammer jeg ham fuldt ud.

Han kan sidde i sin højstol og kan også snart sidde på gulvet. 

han ruller fra mave til ryg og en enkelt gang imellem fra ryg til mave 

Det med at ligge på maven er ikke så sjovt, tror sku hans hoved er for stortmen er  ikke så urolig for det når han kan så meget andet. 

han sover en lur i barnevognen om formiddagen og en lang lur om eftermiddagen og så igen en lur inden aftensmaden

om natten sover han fra 21.30 til 08.00 ca. så moren klager bestemt ikke.

Jeg elsker mine unger og vil rigtig gerne have en mere men manden siger stop- men nu må vi se

Jeg tror, at søvn betyder meget. Jeg vil så gerne have 3, men den lille vågner 117 gange om natte, i perioder vågner han hver time. Jeg fungerer om dagen, men mentalt er ikke i stand til særlig meget   Så vil jeg gerne vente til nr3, man kan virkeligt ikke overskue mere (jeg har også været træt, for mine var små og de kunne ikke noget selv, så jeg skulle ordne meget for dem, man bliver også træt af to flyverdragter og sådan noget for det er mig der afleveret og henter) Det hele gik ned af bakken, da han var ca 6 måneder og begyndte med maden. Før vågnede han ca kun 1 gange om natten... Så jeg   for dig! Og du har stadig lidt til til at hjernevaske din mand!!!! tihi! 

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

Cris skriver:

Jeg tror, at søvn betyder meget. Jeg vil så gerne have 3, men den lille vågner 117 gange om natte, i perioder vågner han hver time. Jeg fungerer om dagen, men mentalt er ikke i stand til særlig meget   Så vil jeg gerne vente til nr3, man kan virkeligt ikke overskue mere (jeg har også været træt, for mine var små og de kunne ikke noget selv, så jeg skulle ordne meget for dem, man bliver også træt af to flyverdragter og sådan noget for det er mig der afleveret og henter) Det hele gik ned af bakken, da han var ca 6 måneder og begyndte med maden. Før vågnede han ca kun 1 gange om natten... Så jeg   for dig! Og du har stadig lidt til til at hjernevaske din mand!!!! tihi! 

enig, søvn er det vigtigste vores tvillingetøser sov også igennem da de var lige 3 md så det har altid været piece of cake herhjemme 

Men ja vil bare gerne have den næste tæt på Valde, da de så kan få rigtig meget glæde af hinanden som pigerne har, og han eneste argument er at vi ksal have en større bil- men skal alligevel snart have en ny bil

Anmeld

5. januar 2011

Cris

Chatarina skriver:

enig, søvn er det vigtigste vores tvillingetøser sov også igennem da de var lige 3 md så det har altid været piece of cake herhjemme 

Men ja vil bare gerne have den næste tæt på Valde, da de så kan få rigtig meget glæde af hinanden som pigerne har, og han eneste argument er at vi ksal have en større bil- men skal alligevel snart have en ny bil

Jeg tror, at argumenten med en bedre og størrer bil kan gør af far begynder at overveje også om nr4 

Og det kan man aldrig vide, min veninde har tre: en på 14, en på 11 og den sidste på 9 alle drenge. Det er en ældste og den mindste der har det bedst sammen!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.