Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaah lige hva vi skal have idag den er bare så lækker.
Det er en chevrolet epica nogen som har sådan en eller har haft og måske har haft barnevogn i??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Amen hold nu op, den bil er lækker.. Savle savle.
Kan godt forstå du glæder dig. Er den ikke møg hamrende dyr?
Tillykke med den, senere idag, hehe..
lisesp83 skriver: Amen hold nu op, den bil er lækker.. Savle savle. Kan godt forstå du glæder dig. Er den ikke møg hamrende dyr? Tillykke med den, senere idag, hehe..
Ja den er mega lækker også indeni. hehe glæder mig så meget.
Det er faktisk ikk så galt vi skal give 125000 kr for den
Tak
MIWULA skriver: Ja den er mega lækker også indeni. hehe glæder mig så meget. Det er faktisk ikk så galt vi skal give 125000 kr for den Tak
Nej det da ikke så dyrt igen, for sådan en fin bil.. Wow
Der kan vel næsten være 2 barnevogne i den?
lisesp83 skriver: Nej det da ikke så dyrt igen, for sådan en fin bil.. Wow Der kan vel næsten være 2 barnevogne i den?
Nej og slet ikk når man tænker på den ikk engang er 3 år gammel endnu. :-D
Haha den er godt nok stor men 2 barnevogne tror jeg kniber måske kan det lade sig gøre hvis det er 2 små. hehe
MIWULA skriver: Nej og slet ikk når man tænker på den ikk engang er 3 år gammel endnu. :-D Haha den er godt nok stor men 2 barnevogne tror jeg kniber måske kan det lade sig gøre hvis det er 2 små. hehe
Dukkebarnevogne måske så. Hehe..
Men ihvertfald tillykke, den tror jeg sku i blir glade for..
lisesp83 skriver: Dukkebarnevogne måske så. Hehe.. Men ihvertfald tillykke, den tror jeg sku i blir glade for..
Haha ja .
Tusind tak :-D
Slet ikk nogle der kender til bilen ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128