Århhh... <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Hyacinth

Jeg har mærket liv for første gang i forgårs

Jeg har været mega bekymret, fordi jeg er i 20. uge og endnu ikke havde mærket noget til blob i maven, så jeg tog til lægen i mandags og fik ham til at lytte på maven med den der "doppler".

Baby blob havde en fin hjertelyd og vi hørte to spark derindefra og ih.. hvor var jeg lettet. Senere samme dag kom de første bitte små "puf" eller "prikken" indefra og har nu mærket det i disse dage efter også. Hvor fantastisk!

I morgen skal jeg til MD-scanning - glæder mig heeelt vildt! Meget spændt på at få kønnet at vide og håber, at man kan se kønnet nu! Jeg er 19+5 i dag

God dag til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Moar2011

ihh gladeligt at læse, det hele går som det skal

Kender godt det med at være nervøs, jeg mærker heller ikk så meget men har fået små puf indimellem, så når jeg lagde hånden på kom de igen så går ud fra at det er fra den lille baby boy

tror godt du kan regne med at få kønnet afvide, hvis den ligger rigtig. jeg fik kønnet afvide da jeg var 17+5 og der var det rigtig tydeligt heh .

Anmeld

5. januar 2011

Hyacinth

Ja, det er ret lettende, at jeg kan mærke ham/hende

Jeg har bare læst i pjecen omkring scanninger, at man ikke har krav på at få kønnet at vide og at det ikke er sikkert, de kan se det til MD-scanningen. Dog kender jeg ikke nogen, hvor de ikke fik kønnet at vide, men håber og  for at de kan se det, for jeg er sååå spændt

Anmeld

5. januar 2011

Moar2011

Hyacinth skriver:

Jeg har bare læst i pjecen omkring scanninger, at man ikke har krav på at få kønnet at vide og at det ikke er sikkert, de kan se det til MD-scanningen. Dog kender jeg ikke nogen, hvor de ikke fik kønnet at vide, men håber og  for at de kan se det, for jeg er sååå spændt

man sir hvis at hvis de kan se det, spørg de om man ville vide det. men det er ikke noget de bruger tid på at finde ud af, da en MD-scanning ikke er til for at få kønnet afvide - men de plejer nu at være søde til at holde øjne åben

Hva tror du det blir?

Anmeld

5. januar 2011

malenecl

Hyacinth skriver:

Jeg har været mega bekymret, fordi jeg er i 20. uge og endnu ikke havde mærket noget til blob i maven, så jeg tog til lægen i mandags og fik ham til at lytte på maven med den der "doppler".

Baby blob havde en fin hjertelyd og vi hørte to spark derindefra og ih.. hvor var jeg lettet. Senere samme dag kom de første bitte små "puf" eller "prikken" indefra og har nu mærket det i disse dage efter også. Hvor fantastisk!

I morgen skal jeg til MD-scanning - glæder mig heeelt vildt! Meget spændt på at få kønnet at vide og håber, at man kan se kønnet nu! Jeg er 19+5 i dag

God dag til alle.

Åh hvor dejligt! Jeg begyndte også at mærke liv fra sidste uge af, og nu mærker jeg hende hverdag! Så glæd dig

Anmeld

5. januar 2011

Lotus86

Ihh hvor lyder det dejligt, jeg går også og venter på at jeg forhåbentlig snart kommer til at kunne mærke lidt fra min lille dreng

Anmeld

5. januar 2011

Chr-Hei

Hyacinth skriver:

God dag til alle.

Årh skøøn at læse (:

Man kan hurtig blive bekymret i denne trin af ens graviditet.. Er selv 19+0 idag .. Og har også været noget bekymret..

Syntes man mærker en masse men er i tvivl om det er ren indbildning

Men dejligt hører den lille har det godt.. Så du da ikk i tvivl mere i hvertfald

Anmeld

5. januar 2011

SussieThyssen

Hyacinth skriver:

God dag til alle.

Tillykke med sparkeriet
Bare vent om en 2-3 uger vil det boble og skubbe derinde så du ikke vil være spor i tvivl.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. januar 2011

marloutti

Hyacinth skriver:

Hi, ja altså, hende der scannede mig, sagde jo bare kønnet UDEN først at spørge om vi ville vide det!! Og det ville vi jo faktisk ikke! Men det var så lissom for sent at protestere,,, Så jeg tror ikke det er noget problem at få det at vide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.