Svampegift i havregryn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Karo

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Nenus

Åh nej dog. - Håber ikke det var en af de slags jeg spiste til morgenmad igår morges!

Anmeld

5. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Tak for informationen!

Heldigvis spiser vi kun OTA og landlord herhjemme

Anmeld

5. januar 2011

Moar2011

Årh nej, har spst masser af havergryn her på det sidste. men forstår jeg rigtig at det kun er øko havergry der er fundet de giftstoffer i?

Anmeld

5. januar 2011

Karo

Babyklar skriver:

Årh nej, har spst masser af havergryn her på det sidste. men forstår jeg rigtig at det kun er øko havergry der er fundet de giftstoffer i?

Det er kun dem fra Dalby Mølle, Best, First price, Gammelby Mølle og Morgenfry der er fundet svampegift i. Og jo de er vist alle økologiske.

Ydremere er det kun de pakker, der er produceret den 30. november og har holdbarhedsdato til den 29. november 2011. Men tænkte alligevel at det var rat at vide. Det er jo nogen der har købt disse pakker

Anmeld

5. januar 2011

Mathilde

Uh skyndte mig lige at få tjekket vores havregryn! Heldigvis er det ikke et af de nævnte mærker

Anmeld

5. januar 2011

nilletøz

Så det godt i morgen, og skyndte mig også at tjekke vores pakke..

Heldigvis ikk nogen af de nævnte pakker..
her hjemme ELSKER Lukas havregryn, og går næsten i panik hvis han ikke for sin havregryn!

Anmeld

5. januar 2011

oerbaek

har også lige tjekket og jeg har en pakke fra dalby mølle, men heldigvis ikke med de datoer på som der står der skal være Meeen blev da lige lidt nervøs...

Anmeld

5. januar 2011

ekzunz

Det er bl.a. Nettos økologiske havregryn - og dem spiser vi ca. 4 pakker af om ugen....  Dem vi har i skabet nu er produceret 16.12 - men jeg tør da ikke tænke på om vi har allerede har spist nogle fra den 30.11....

Anmeld

5. januar 2011

Lone Jakobsen

puha det lyder ikke godt. her spiser vi 1-2 kilo om ugen, men heldigvis ikke nogen af de nævnte mærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.