(forsinket) godt nytår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Milka

Tjuhl skriver:

jeg ELSKER tavlebilledet!!!!

når det er sagt, så tror jeg ikke du har vist et eneste billede af frøkenerne som jeg IKKE er gået fuldstændig i spåner over

hehe det gør jeg også hun insisterede på huen, hello kitty tasken og de alt for store sandaler. så stod hun dér sådan, og stenede med sin lille hund

bemærk hvad der er på tavlen: cirkler og spiraler. faktisk er det snegle. pigerne er fuldkommen pjattede med snegle, ved ikke hvor de har det fra! hver gang de ser et billede af en så råber de bare NEGL NEGL NEGL!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

MORJESPERSEN

Også godt nytår til jer

Dejlige billeder, men det er det jo altid når det kommer fra dig, du er så knald god til at tage dem

De er bare blevet så store vores piger og snart er de 2år syndes det er vildt!!!!

Anmeld

5. januar 2011

Jules

De ser jo skønne ud som altid  Har du fået syet sengetøj om... ? Hende der ville købe det andet sengetøj fik jeg aldrig nogen penge af... Så sender bamse og kyllinge sættet afsted her en af dagene... Knus

Anmeld

5. januar 2011

Milka

Jules skriver:

De ser jo skønne ud som altid  Har du fået syet sengetøj om... ? Hende der ville købe det andet sengetøj fik jeg aldrig nogen penge af... Så sender bamse og kyllinge sættet afsted her en af dagene... Knus

årh det var pænt af dig men pigerne har lige fået bamse sengetøj! så sælg du det bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.