Arhh ved dårligt hvor jeg skal starte... Burde måske nævne som det første, at min kæreste har fundet sig 2 dyre hobbyér.... at blive hjemme-tattovør= dyrt udstyr samt han ønsker at køre amatør rally= meget dyrt...
Nå men han er så tidligere lastbilcharfør* og jeg VED at det er sådan et job han brænder for... Han arbejder pt som løs vikar inde for autismeområdet, så han har ikke nogen rigtig indkomst...Ja vi lever pænt stramt for min KH....
Derfor har vi pt heller ikke råd til hans dyre hobbyér....
Men så faldt han over et job magen til det han havde som charfør* hvor han skulle møde kl 01 i Brøndby ( vi bor i vordingborg på sydsj.) og han ville få fri ca kl 10, også i brøndby... Så det vil sige at vi stort set ikke ville se noget til ham... Kommer sent hjem om formiddagen/middags tid, sove, vågen til aftensmadstid, sove igen og så møde på job.... Hele ugen...
Og jeg står jo så her med 2 børn og en i maven og den ledeste bækkenløsning der gør jeg stort set snart er sengeliggende...og jeg skal have PKS, så det vil sige at min. 8 uger efter fødslen ville jeg ikke rigtig kunne gå eller lave så meget...
Men hvis han tager dette job, så ville jeg stå med nyfødt baby..op 4-5 gange om natten..op om morgen med baby og pigerne, de skal afsted i skole og børnehave og med baby under armen... efter en operation...
Jeg valgte så at sige til ham, at jeg ikke synes at det var passende at søge jobbet selvom jeg godt ved han brænder for det..ville ikke kunne overskue den fremtid jobbet føre med sig...
Siden har der bare været kold luft imellem os og masser af stikpiller fra hans side af...så som, at ja så kunne han jo også godt droppe de 2 andre ting han gerne ville, for det er der jo ikke råd til eller tid til.. Sagde så, at vi da bare måtte spare sammen til det stille og roligt og fik et svar: ja om 5 år måske.....
Kan bare mærke jeg føler mig som en kæmpe lort, fordi jeg nu føler at jeg har taget ALT fra ham, de ting der betyder noget for ham.... Men samtidig synes jeg HAN er en lort, for at stille mig i det dilemma om stort set at skulle være alene mor igen, og at han ter´sig som et barn der ikke får sin vilje og ikke kan se tingene fra min side..
Så overvejer nu næsten at sige han bare kan søge det lorte job hvis det kan gøre ham glad...så må jeg bare bide smerten i mig og se hvor længe jeg kan holde før jeg går ned igen med depression....
ved sgu virkelig ikke hvordan jeg skal tackle det her...