Thomas Tog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

louiseHasselstrøm

Hejsa

vi har en dreng som er blevet så glad for Thomas Tog... Og i forbindelse med at vi er ved at bygge 2 børneværelser på 1 salen, blev vi enig om at der sku da nogen gardiner og andet interiør med Thomas Tog ind på sønnens værelse... Så jeg gik i gang med at lede på nettet, det er så ikk lige det der var nemmest at finde... Men det lykkes at finde noget i England.

Så til jer som også har drenge børn som er glad for Thomas Tog vil jeg lige dele siden med jer...

www.children's-rooms.co.uk

(der er også meget med cars, Peter plys, plus andet inden for Disney osv.)

Go fornøjelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Steph_Laurits

louiseHasselstrøm skriver:

Hejsa

vi har en dreng som er blevet så glad for Thomas Tog... Og i forbindelse med at vi er ved at bygge 2 børneværelser på 1 salen, blev vi enig om at der sku da nogen gardiner og andet interiør med Thomas Tog ind på sønnens værelse... Så jeg gik i gang med at lede på nettet, det er så ikk lige det der var nemmest at finde... Men det lykkes at finde noget i England.

Så til jer som også har drenge børn som er glad for Thomas Tog vil jeg lige dele siden med jer...

www.children's-rooms.co.uk

(der er også meget med cars, Peter plys, plus andet inden for Disney osv.)

Go fornøjelse

Hjemmesiden er uden " ' "

Anmeld

5. januar 2011

louiseHasselstrøm

StephanieJ skriver:

Hjemmesiden er uden " ' "

Ja det er den... Men der har ikk været nogen problemer med min levering... Priserne er dog i pund men syntes ikk de er dyre..
Jeg bestilte gardin, sengetøj og vasketøjskurv til en pris på 440kr med fragt...

Samt at der ikk er nogen steder i dk du kan få det..

Anmeld

5. januar 2011

Steph_Laurits

louiseHasselstrøm skriver:

Ja det er den... Men der har ikk været nogen problemer med min levering... Priserne er dog i pund men syntes ikk de er dyre..
Jeg bestilte gardin, sengetøj og vasketøjskurv til en pris på 440kr med fragt...

Samt at der ikk er nogen steder i dk du kan få det..

Nej det er også en fin hjemmeside

Var blot for at fortælle det til andre da den ellers ikke kan vise siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.