... til at dele!
Ja, jeg har s** ikke været for god til at få delt med jer dejlige damer, så nu skal det være!
Først og fremmest så er jeg gravid igen, og har foreløbigt termine den 21. juli - og ihhh hvor vi glæder os! Vi skal til første scanning på fredag og xxx skal med. Vi sad i morges og så scanningsbilleder af ham, da han lå i mors mave og han glæder sig rigtig meget til det er hans tur til at se babyen. Da han skulle i dagpleje her til morgen sagde han "baby med"
Ååååh, hvor er han dog kær, når jeg selv skal sige det!
Jeg har haft enormt meget kvalme hver eneste aften i flere måneder nu - det er dog aftagende, men tør ikke rigtig håbe noget endnu... Jeg har været træt og så er min lugtesans så fintfølende at intet smager som det plejer.. Med xxx tror jeg det værste jeg havde var lidt morgenkvalme i et par uger... Det er jo det rene vand ved siden af det her... Så nu går alle og siger det er en pige - nu får vi se! Vi ønsker os ikke noget specielt, jeg bliver lykkelig bare baby er sund og rask 
Min mave er vokset en del, det gjorde den faktisk allerede før jeg testede positiv - derfor går min mor og siger "tvillinger"! Ja, ja, jeg glæder mig til scanningen!
Xxx er bare den skønneste unge - knævrer, løber om hjørner med os og er bare glad og dejlig - see for yourself:
Anmeld