Nu er det min tur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Lilac

... til at dele!

Ja, jeg har s** ikke været for god til at få delt med jer dejlige damer, så nu skal det være!

Først og fremmest så er jeg gravid igen, og har foreløbigt termine den 21. juli - og ihhh hvor vi glæder os! Vi skal til første scanning på fredag og xxx skal med. Vi sad i morges og så scanningsbilleder af ham, da han lå i mors mave og han glæder sig rigtig meget til det er hans tur til at se babyen. Da han skulle i dagpleje her til morgen sagde han "baby med"  Ååååh, hvor er han dog kær, når jeg selv skal sige det!

Jeg har haft enormt meget kvalme hver eneste aften i flere måneder nu - det er dog aftagende, men tør ikke rigtig håbe noget endnu... Jeg har været træt og så er min lugtesans så fintfølende at intet smager som det plejer.. Med xxx tror jeg det værste jeg havde var lidt morgenkvalme i et par uger... Det er jo det rene vand ved siden af det her... Så nu går alle og siger det er en pige - nu får vi se! Vi ønsker os ikke noget specielt, jeg bliver lykkelig bare baby er sund og rask 

Min mave er vokset en del, det gjorde den faktisk allerede før jeg testede positiv - derfor går min mor og siger "tvillinger"! Ja, ja, jeg glæder mig til scanningen!

Xxx er bare den skønneste unge - knævrer, løber om hjørner med os og er bare glad og dejlig - see for yourself:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

ChatH

IHHHH søde.. tilykke 

Hvor er det bare fedt... Og sikke en storebror han allerede er.. glæder mig til at følge dig igennem graviditeten

Anmeld

5. januar 2011

lion

Tillykke med at du er gravid.

Det er da ikke godt med så meget kvalme, håber det snart  går væk.

Jo hvor er ham xxx bare sød.

Anmeld

5. januar 2011

Lilac

Den valgte så lige at poste det uden billeder... her kommer de 

Anmeld

5. januar 2011

Karo

Stort tillykke herfra

Hvor er det dog bare dejligt at lille xxx skal være storebror. Håber for dig at kvalmen snart stilner.

Anmeld

5. januar 2011

Lilac

Chatarina skriver:

IHHHH søde.. tilykke 

Hvor er det bare fedt... Og sikke en storebror han allerede er.. glæder mig til at følge dig igennem graviditeten

Tak! Det bliver rigtig spændende at han skal være storebror - jeg glæder mig til han kan begynde at mærke baby sparke derinde... Det må være meget uhåndgribeligt for et barn i den alder at forstå at der er noget "inde i mor"!

Anmeld

5. januar 2011

Lilac

Stort tillykke herfra

Hvor er det dog bare dejligt at lille xxx skal være storebror. Håber for dig at kvalmen snart stilner.

Tak, søde, ja, jeg håber jeg snart bare kan nyde min graviditet uden alle de "bivirkninger" 

Anmeld

5. januar 2011

Lilac

Tillykke med at du er gravid.

Det er da ikke godt med så meget kvalme, håber det snart  går væk.

Jo hvor er ham xxx bare sød.

Tak, søde 

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

xxx skriver:

Den valgte så lige at poste det uden billeder... her kommer de 

gud hvor er han blevet stor. lækker unge

Anmeld

5. januar 2011

Lilac

Chatarina skriver:

gud hvor er han blevet stor. lækker unge

Taaak, søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.