Nogen der har fået "ordnet" løs maveskind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

wiebking

Ja er der nogen der har fået opereret løst maveskind væk??

Enten via henvisning eller egenbetaling??

Vil rigtig gerne høre en masse om det...Jeg har før denne graviditet fået lovning på en henvisning til Bispebjerg sygehus og jeg tabte mig i den forbindelse 30 kg for at komme ned på normal vægten men manglede lige en små 5 kg og så gik det galt med vægten igen...men jeg SKAL ha sådan en operation, hvad enten jeg bliver henvist eller om jeg selv skal betale... da min mave er/bliver rigtig grim med meget løst hud og seriøse voldsomme dybe ar efter strækmærker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Aves..

Ja, jeg har..jeg fik gennem danmark, den lille abdominalplastik.

Jeg gav selv 3000kr for det ud af de 27.000kr, du kan se billeder af det i mit album.

Anmeld

5. januar 2011

wiebking

Avie skriver:

Ja, jeg har..jeg fik gennem danmark, den lille abdominalplastik.

Jeg gav selv 3000kr for det ud af de 27.000kr, du kan se billeder af det i mit album.

Hold da op, det var ikke mange basøre du skulle af med..er selv medlem af sygesikring danmark og så faktisk godt at de giver tilskud...gør de også det til den store??

Kan ikke se billeder, da du har adgangskode på`?

Anmeld

5. januar 2011

Aves..

wiebking skriver:

Hold da op, det var ikke mange basøre du skulle af med..er selv medlem af sygesikring danmark og så faktisk godt at de giver tilskud...gør de også det til den store??

Kan ikke se billeder, da du har adgangskode på`?

Ja, det gør de....den koster måske bare lidt mere...husk at se dig godt for i forhold til hvilke kirurg du vælger...ikke alle er lige kompetente...du skal bare tegne udvidet operationsdækning så betaler de ...efter et år. Det er vidst meget svært at få gennem det off. Jeg har selv efter tre graviditeter og vægttab på 30 kg fået min mave smadret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.