Kamera til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.785 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Chraz

Hejsa allesammen

Min datter på 4 ønsker sig brændende et rigtigt kamera i fødselsdagsgave. Og har set man kan købe nogle i toys'R'us, men de koster jo dælme en halv bondegård.

Så jeg ville høre om nogen af jer ved hvor man kan købe sådan nogen til forholdsvis billige penge? Det er sådan nogle kameraer der er beregnet til børn men som godt nok tager rigtige billeder man kan lægge over på computeren

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Mi

Mon ikke der er mange som har et gammelt digitaltkamera hun kan bruge? Mine piger på 6 år bruger deres nintendo dsi til at tage billeder med. De kan også redigere lidt i dem.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

4. januar 2011

bagger26

http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/kompakt/TOYDJ030LPS/little-pet-shop-digitalkamera-lyserodt-lilla 

Hvad med sådan et fx, kender det ikke, men kiggede lige rundt da min søn på 3 eeeeeelsker at tage billeder med min telefon, men nu har jeg fået ny og den kan/må han ikke lege med, så jeg vil også rigtig gerne have fat i et rigtig kamera til ham...

Anmeld

4. januar 2011

Chraz

bagger26 skriver:

http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/kompakt/TOYDJ030LPS/little-pet-shop-digitalkamera-lyserodt-lilla 

Hvad med sådan et fx, kender det ikke, men kiggede lige rundt da min søn på 3 eeeeeelsker at tage billeder med min telefon, men nu har jeg fået ny og den kan/må han ikke lege med, så jeg vil også rigtig gerne have fat i et rigtig kamera til ham...

Ihh hvor fint  Det var lige præcis sådan et jeg tænkte på. Og det er alligevel 300 billigere end det jeg fandt i toys'R'us.

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

4. januar 2011

bagger26

Chraz skriver:

Ihh hvor fint  Det var lige præcis sådan et jeg tænkte på. Og det er alligevel 300 billigere end det jeg fandt i toys'R'us.

Tusind tak for hjælpen

Ja det er jo en del penge at spare..

Har du været i fætter br og kigge, fordi jeg ved at de har deres kamera, det med toy story i hvert fald, sat ned til 500 lige i øjeblikket...

Anmeld

4. januar 2011

Chraz

bagger26 skriver:

Ja det er jo en del penge at spare..

Har du været i fætter br og kigge, fordi jeg ved at de har deres kamera, det med toy story i hvert fald, sat ned til 500 lige i øjeblikket...

Nej jeg har ikke fået kigget efter i butikkerne endnu. Har bare sat og kigget rundt på nettet her til aften. Og kunne ikke rigtig finde noget. Og så var det jeg lige ville høre om der var nogle herinde der vidste noget om hvor man kunne finde nogle

Anmeld

4. januar 2011

bagger26

Chraz skriver:

Nej jeg har ikke fået kigget efter i butikkerne endnu. Har bare sat og kigget rundt på nettet her til aften. Og kunne ikke rigtig finde noget. Og så var det jeg lige ville høre om der var nogle herinde der vidste noget om hvor man kunne finde nogle

Ja herinde har man tit heldet med sig..

Anmeld

5. januar 2011

Chraz

bagger26 skriver:

Ja herinde har man tit heldet med sig..

Ja lige præcis  men du skal i hvertfald have tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.