Kønsscanning, gæt hvad det bliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

PernilleB

paprika skriver:

Jeg er sat til den 10. Juni 

dejlig sommer barn..!!!men nej hvor har jeg ondt a dig hvis du får hede ture og det er top sommer...!! hehe... jeg gik tyk fra sep til Maj... dejligt med hedeture i vinteren..!! og den kolde luft hjalp på kvalmen..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

paprika

PernilleB skriver:

dejlig sommer barn..!!!men nej hvor har jeg ondt a dig hvis du får hede ture og det er top sommer...!! hehe... jeg gik tyk fra sep til Maj... dejligt med hedeture i vinteren..!! og den kolde luft hjalp på kvalmen..!!

Ja, men er ikke en person er får det varmt om sommeren, men om vinteren fryser jeg tværtimod en hel del. Men det ændre sig nok her i graviditeten 

Anmeld

4. januar 2011

PernilleB

paprika skriver:

Ja, men er ikke en person er får det varmt om sommeren, men om vinteren fryser jeg tværtimod en hel del. Men det ændre sig nok her i graviditeten 

åååh, ja bare vent at se..!!! du gør og siger og lugter og smager ting på aldrig har gjort før... hehe... jeg har det så hriner i min 3 trimaster... for jeg kunne jo godt se a det der plejede jeg ikk a gøre, og det var så morsomt...!!! specilet spisevanerne..!!!

Anmeld

5. januar 2011

Moar2011

hvad blev det ?

Anmeld

5. januar 2011

Sees

Jeg gætter på en lille skøn pige

Anmeld

5. januar 2011

maria87

tror det bliver en Pige

Anmeld

5. januar 2011

Lotus86

Jeg satser også på en lille pige

Anmeld

5. januar 2011

LRJ

tror det er en dreng  

Anmeld

5. januar 2011

paprika

Babyklar skriver:

hvad blev det ?

Det blev en pige 

Anmeld

5. januar 2011

paprika

Jeg venter en LILLE pige

Men hun er lille og i str. svarer hun til en i 15 ca. Men hun udvikler sig ellers fint 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.