Hej i dejlige piger
Jeg ønsker jer her med godt nytår, jeg håber i alle er kommet godt ind i det nye år.
Her var det hos svigermor vi festede, Mikael var på arbejde fra kl 16 til kl 13 næste dag, så vi sov der inde.
Vi fik god mad og pigerne hyggede sig, de vågnde kl 24 og var inde i stuen og se at det flotte fyreværkri
Pigerne fik det sæt tøj jeg lige er blevet færdig med at sy... syndes det er blevet meget godt...
Vi har det rigtig godt for tiden, vi er ved at finde den rette blance i vores liv og Miakel´s arbejde ændre sig måske i det nye år og har skal prøve en adm. stilling i ½ til 1år så det bliver ene af dagvagter... jeg håber på han får det. for det betyder at vi kan få mere estutur på vores liv. Og jeg vil jo gerne i motions center 2-3 gange i ugen og det vil der blive tid til. Og ja så har vi jo også et project vi skal igang
, jeg har væert ved at undersøge mulighederne med uddannelsen og overlov og vende tilbege og få voksen elev løn, desvæær mister jeg den hvis jeg stopper mit i uddannelsen da det overskrider tids fristen for at være berrigtet... så vi har vi starter først til agust-september så passer det med at jeg kan afslutte og gå på barsel....
Her i vores juleferie har pigerne bare udviklet sig SÅ meget, de snakker bare der ud af og lære hele tiden nye ord. Jeg har virklig nydt at være sammen med dem og syndes tiden gik for stærkt. Jeg kan mærke at jeg er kommet på den anden side hvad angår at jeg ikke kunne lide at være alene med dem. Nu nyder jeg dem og elsker bare at være der for dem og lege og tegne ja det er bare et hit her hjemme.
Amalie er syg
Hun har haft 39,9-39,3 i feber næsten hele dagen, så jeg blev hjemme med hende, mens Laura kom i dp. Amalie valgt så at hun kun ville side eller ligge på mig HELE dagen. Jeg nåde ikke at komme i tøjet eller for noget rigtigt at spise..... hun har bare haft brug for sin mor. Men nu sover hun i sin seng. I morgen tager jeg til læge med hende hvis feberen ikke er væk. Der har nemlig været meget omgangs syge her i området, så jeg tror det er det hun har fået. Men vil lige have hede tjekket for en sikkerheds skyld.¨
I går blev pigerne klippet... de tog det bare så sænt. De sad så flot stille mens hun klippede dem. Jeg var meget stolt!
Det var lidt her fra...
Glæder mig til at tilbringe endnu et nyt år her inde med jer skønne piger, både i godt og ondt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld