søger hjælp indskudslån eller enkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Anonym trådstarter

heej... jeg står og ska flytte.. men har ikke 12 tusind til nyt indskud.

jeg har været på kommunen og de siger man ska søge indskudslån i banken først og vis de  kan se og regne ud at jeg ikke kan betale det tilbage så kunne man søge enkel ydelse.... men ska give svar om tre dage og det kan vel tage lang tid før de finder ud af om det er lån eller enkel ydelse.. nogen der har erfaring med enkelydelse eller indskudslån... eller arbejder på kommunen... håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Mira0911

Har du prøvet banken? Hvis de har sagt nej, så er det afsted på kommunen og søge, og hvis du så lige siger at indskuddet skal betales om 3 dage, så tror jeg da godt de kan sørge at have et svar til dig inden eller på dagen? 

Vi spurgte også i banken og de sagde også nej.. Søgte ved kommunen, og pludselig fik vi at vide at vi havde fået lejligheden, men intet svar på om vi kunne låne via kommunen.. Vi ringede til kommunen og de kunne ikke give noget svar endnu... De ringede en time efter ca. samme dag og sagde det var godkendt.. Jeg frygtede den dag at vi blev smidt på gaden... Vi havde sagt den daværende lejlighed op samtidig med vi søgte nyt.. Inden vi begyndte at søge nyt, søgte vi i banken inden og derefter på kommunen.. En uge efter vi havde meldt os søgende, fik vi en bolig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.