Syg syg syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. september 2008

Anne

Hej piger
Æv bæv, jeg er bare blevet så syg med influenza og forkølelse. jeg gider ikke ligge i sengen mere og vil bare gerne ned på job og skrive igen, ud at have noget luft, kysse, kramme og alt muligt igen, men jeg er mega svimmel og har ikke luft eller overskud til noget andet end ligge på sofaen.
Har I gode tips til at komme på højkant hurtigt og det helst i går ;)?
KH
Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

Becks

[citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] Hej piger Æv bæv, jeg er bare blevet så syg med influenza og forkølelse. jeg gider ikke ligge i sengen mere og vil bare gerne ned på job og skrive igen, ud at have noget luft, kysse, kramme og alt muligt igen, men jeg er mega svimmel og har ikke luft eller overskud til noget andet end ligge på sofaen. Har I gode tips til at komme på højkant hurtigt og det helst i går ;)? KH Anne[/citat] Hm ææv ææv da :'( Det bare så træls og være syg... Ved ikke om det hjælper, men min mor gav mig altid masser er the med nogle citrus skiver i... Smager dejligt og så får du samtidig en masse c-vitaminer... ønsker dig rigtig god bedring og håber du snart er på toppen igen... Knus Beck(H)

Anmeld

10. september 2008

Mathilde

Hej Anne

Øv det lyder da bare rigtig træls!
Jeg tror faktisk mit bedste råd er, at blive i sengen slappe af og give din krop lov til at blive rask i dens eget tempo...
Det er selvfølgelig også godt med varm the eller suppe og vigtigt at du får noget næring, men det ved du sikkert godt i forvejen:)

Rigtig god bedring. Jeg håber du snart er frisk igen.

Kram fra Mathilde

Anmeld

10. september 2008

miver

God bedring til dig
Mit bedste råd er hvidløg ;o) lugter afh...... til men er godt;)

(H) til dig
mie

Anmeld

10. september 2008

twinboys

Is is is is is is is is ja du læste rigtigt... Især hvis du også bøvler med ondt i halsen...

Ren forkælelse af manden og et varmt karbad i ro og mag...

Majbritt(H)

Anmeld

10. september 2008

Anne

miver skriver:

God bedring til dig
Mit bedste råd er hvidløg ;o) lugter afh...... til men er godt;)

(H) til dig
mie

Tak Miver, men hvis jeg spiser hvidløg, så får jeg monster ondt i maven i flere dag. Kan nemlig ikke tåle det, men det har jeg ogås hørt skulle virke før. Men ikke hos mig, kun til at holde vampyrer væk ;)

Twinboys jeg vil prøve med is, men mon ikke det er bedste med nødde- og chokolade is? :)

mathilde og beck hvis jeg drikker mere te, så tror jeg, at jeg bliver englænder :)

KH
Anne

Anmeld

10. september 2008

Anne

twinboys skriver:

Is is is is is is is is ja du læste rigtigt... Især hvis du også bøvler med ondt i halsen...

Ren forkælelse af manden og et varmt karbad i ro og mag...

Majbritt(H)

Når jeg er syg, så vil jeg allerhelst ligge for mig selv og der er ingen der skal røre mig eller kræve noget :)
Men han må da gerne komme med sygegaver :)

Anmeld

10. september 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Urtepensil - nogle fæle kapsler, fås på apoteket. Tag max dosis, så er du snart på højkant igen ;) Echinaforce /purpurrød solhat skulle også være godt, fås i matas og på apoteket. God bedring, bette skind :'(

Anmeld

10. september 2008

MorCamilla

Hej Anne..

Kan se at du allerede har fået mange gode råd, så det vil jeg ikke kede dig med..;) Vil bare lige ønske dig rigtig god bedring.. Håber snart du er frisk igen...

Knus fra Camilla.

Anmeld

10. september 2008

Honningblomst

Åh, din stakkel...har ingen tricks, andet end at putte dig godt og prøve at slappe af og have tålmodighed...selvom det er svært. Kender det...
Rigtig god bedring herfra til dig...
Stort kram
(H)
Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.