hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.999 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Nynne88

Hvordan startede jeres spontane abort? Og hvor lang tid gik der - tænker på blødning,smerter, pletblødning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Chalala85

Nynne88 skriver:

Hvordan startede jeres spontane abort? Og hvor lang tid gik der - tænker på blødning,smerter, pletblødning??

Jeg pletblødte først og så tog det til og jeg vil kalde det styrtblødning det jeg havde til sidst. Mine smerter var mavesmerter/kramper at høj grad.

Anmeld

4. januar 2011

Nynne88

Chalala85 skriver:

Jeg pletblødte først og så tog det til og jeg vil kalde det styrtblødning det jeg havde til sidst. Mine smerter var mavesmerter/kramper at høj grad.

Hvor lang tid gik der fra pletblødnigen til du begyndte at bløde rigtigt?

Anmeld

4. januar 2011

Chalala85

Nynne88 skriver:

Hvor lang tid gik der fra pletblødnigen til du begyndte at bløde rigtigt?

altså jeg blødte en tirsdag men om søndagen da vi havde sexet var der en smule pletblødnng men ikke noget jeg blev bekymret over.. tirsdag begynte de om formiddagen og tog så mere og mere til..

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Nynne88 skriver:

Jeg havde ingen smerter, men blødte lidt torsdag aften, hvor jeg mistede fredag morgen For 5 år siden ..

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Nynne88 skriver:

Tjaaa...jeg har jo haft en hel del af dem. Men de startede gerne med at jeg begyndte at pletbløde, og så accelererede det. Fik nogle af gangene på det nærmeste veer, andre gange blot som kraftige menssmerter.
Alt efter hvor langt jeg var henne var det så værre eller ikke så slemt.
Jeg klarede det alle gangene selv på nær en, hvor jeg var inde og få en udskrabning.
Og så var der jo lige de 3 inden jeg fik min datter, men det var mere deciderede fødsler.
Efter min datter har jeg nogen gange gået over uge 16 før de forsvandt, andre gange var jeg ikke længere end 6-12 uger.
Heldigvis har der været flest af de korte.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. januar 2011

Nynne88

Tusind tak for jeres svar. Jeg havde en brun pletblødning igår morges - uden smerter. Men nu går jeg bare og venter på at det hele går i gang det er ikke særlig rart når man har prøvet at abotere før.

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Nynne88 skriver:

Jeg har prøvet at have en spontan abort, men det var heldigvis så tidligt, at jeg først lige havde fundet ud af at jeg var gravid. tror jeg var 4+2/4+3 eller noget i den stil.

Mit startede med noget lyderødt meget minimal blødning en aften, og så kom der ikke mere den aften. Dagen efter om formiddagen begyndte jeg at bløde med frisk blod, og så kom smerterne....nogle rigtig slemme smerter, så jeg slet ikke var i tvivl om at jeg var ved at abortere. efter nogle timer på den måde, kom der sådan en trævlet klump ud og derefter var det egentlig som en alm. menstruation, bortset fra at den var lidt kraftigere end den plejede at være. dagen efter var jeg oppe og blive scannet, for at se om det hele var kommet ud, og det var det så

Håber aldrig jeg skal igennem sådan noget igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.