Tom blommesæk i uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.573 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2011

Rockmama

Blev scannet i går pga pletblødninger og svage smerter og de fandt kun en tom blommesæk uden foster ... Gynækologen var ret negativ og sagde at jeg var igang med at abortere , men hun sendte mig til egen læge for at få taget blodprøve. Senere ringede hendes assistent for hun ville nu alligevel godt se mig igen på mandag. Er hun mon kommet i tvivl?  Det er bare ikke til at holde ud ... har ventet på det her i 4 år og jeg tror det er min sidste chance. 

Efter gynækologen gik jeg amok med støvsugning og rengøring i hjemmet, men nu er jeg begyndt at håbe lidt igen, for tænk hvis jeg nu alligevel ikke er ved at abortere. Læste en masse tråde om lignende på nettet, men jeg er ikke blevet klogere.  

Er der nogen af jer, som har prøvet noget lignende?

Det er ikke til at holde ventetiden ud ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Thereseh

Rockmama skriver:

Blev scannet i går pga pletblødninger og svage smerter og de fandt kun en tom blommesæk uden foster ... Gynækologen var ret negativ og sagde at jeg var igang med at abortere , men hun sendte mig til egen læge for at få taget blodprøve. Senere ringede hendes assistent for hun ville nu alligevel godt se mig igen på mandag. Er hun mon kommet i tvivl?  Det er bare ikke til at holde ud ... har ventet på det her i 4 år og jeg tror det er min sidste chance. 

Efter gynækologen gik jeg amok med støvsugning og rengøring i hjemmet, men nu er jeg begyndt at håbe lidt igen, for tænk hvis jeg nu alligevel ikke er ved at abortere. Læste en masse tråde om lignende på nettet, men jeg er ikke blevet klogere.  

Jeg har ikke prøvet noget lignenden, men ville ikke forlade dit indlæg ugen en knuser. 

Anmeld

4. januar 2011

Amso

Har læst om et par stykker herinde som har oplevet at der blev sagt de enten var ved at abortere, intet foster var eller intet liv var.. Og senere måtte lægerne og JM så konstatere at de havde taget fejl.. At der intet var i vejen. For der kan godt opstå tvivl når man er så tidligt henne.. Det kan være svært at se.. Så der er masser af håb endnu til jer..

at alt er som det skal være.. Og noget tvivl må der jo være siden JM vil se dig igen..??

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Vil også sige, at du ikke helt skal opgive håbet endnu.
Som før nævnt, så er der nogle stykker herinde, der har oplevet det samme som dig, og så var der alligevel et lille hjerte der slog, da de blev tjekket igen efter nogle dage.
Så du får lige et kæmpeknus og ønsket om det bedste for dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

Lotus86

Blev du scannes indvendigt eller udvendigt?

Jeg håber virkelig at gynækologen har taget fejl

Anmeld

4. januar 2011

betiinsen

jeg fik at vide i uge 6, at at hjertet ikke slog og den ikke var vokset siden uge 4, jeg skulle have det fjernet dagen efter, men sygehuset ville lige tjekke mig og det viste sig så at alt var som det skulle være.. jeg er idag i uge 21, så håber det kunne være noget lign. ved dig.. jeg

Anmeld

4. januar 2011

Rockmama

Tak, det hjælper lidt 

Anmeld

4. januar 2011

Kløver

Rockmama skriver:

Har ikke selv prøvet det, men sender en stor krammer, og håber at den lille måske bare har ligget dumt, så de ikke kunne se det, så håber på det bedste

Anmeld

4. januar 2011

Rockmama

Lotus86 skriver:

Blev du scannes indvendigt eller udvendigt?

Jeg håber virkelig at gynækologen har taget fejl

Det var en indvendig scanning. Men hun var ikke længe om at slutte at jeg nok var bed at abortere. Men der er ikke kommet noget endnu ... så nu venter jeg ... og håber, at det ikke kommer.

Tak for alle jeres søde svar,

Anmeld

5. januar 2011

Rockmama

betiinsen skriver:

jeg fik at vide i uge 6, at at hjertet ikke slog og den ikke var vokset siden uge 4, jeg skulle have det fjernet dagen efter, men sygehuset ville lige tjekke mig og det viste sig så at alt var som det skulle være.. jeg er idag i uge 21, så håber det kunne være noget lign. ved dig.. jeg

Det er så dejligt at høre. Og kæmpe tillykke til dig

Jeg går stadig rundt og håber på, at jeg stadig er gravid. Svært at koncentrere sig om arb.

Ha' en god dag,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.