uhh elsker udsalg;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

betiinsen

har været i babysam idag, og de har godt nok meget udsalg..

købte puslebord der normalt koster 1600, det var sat ned til 500. og et sødt badekar der normalt koster 300 så var der 70%, derudover var der masser af andre ting sat ned med 50%.. så købte også navnesutter, puslehynde, ammepude, legetøj, termometer osv.

skulle rigtigt have været af med 2600, men kom kun af med 900 i alt wieeee..

Håber også i andre finder nogle gode tilbud her i jan jeg elsker jan. udsalg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Isabella_mor

jeg var også i baby sam i dag. og fandt en helveds masse bodyer... 8 styk til 100 kr. eks.. det er smadder billigt..

Anmeld

4. januar 2011

Bom

betiinsen skriver:

har været i babysam idag, og de har godt nok meget udsalg..

købte puslebord der normalt koster 1600, det var sat ned til 500. og et sødt badekar der normalt koster 300 så var der 70%, derudover var der masser af andre ting sat ned med 50%.. så købte også navnesutter, puslehynde, ammepude, legetøj, termometer osv.

skulle rigtigt have været af med 2600, men kom kun af med 900 i alt wieeee..

Håber også i andre finder nogle gode tilbud her i jan jeg elsker jan. udsalg

Så fandt du babysam...

Skønt med udsalg..

Anmeld

4. januar 2011

LenaJohansen

Har en veninde der arbejder i babysam " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" /> 

Anmeld

4. januar 2011

betiinsen

ja må lige rose dem for deres gode tilbud og service

Så også de der 8 bodyer, de var så flotte og super billige det kan godt betale sig da

ja endelig fandt jeg den, den var lige flyttet sagde de

Anmeld

4. januar 2011

sne190810

Januar udsalg er for LÆKKERT!

Jeg var et smut ude for at købe noget savle til hendes røde numse, da jeg liiiiige skulle ind i yndlingsbutikken 'Banditten' som ligger på Østerbrogade .. Den lå jo lige på vejen alligevel, og skulle jo bare lige kigge

Det endte med at jeg fik købt min pusletaske fra byStroom (den var dog ikke på udsalg) , som jeg egentlig først ville ha' løbt efter d. 20. Og så havde de jo lige nogle sokker fra Småfolk til 50%, som ih og åh da var så søde dem MÅTTE jeg bare eje til Snebassen. For sokker kan man sgu ikke få nok af ..   Og hov, mon dog mit øje ikke også lige fangede at der var en skønne køredragt fra Småfolk med æbler/stjerner på ogs til 50%, og nogle hagesmække på vej ud af butikken.

Jo tak, søde Nikolaj kiggede da ogs lidt undrende på mig da jeg kom hjem med mine to poser, for da jeg gik ud af døren skulle jeg baaare liiige i Matas .. (I Matas fik jeg da forresten ogs lige købt en bidering og noget mere creme fordi det lige var på tilbud.........)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.