Hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

singani86

Hej kære læser...

jeg har ik haft min menstration siden den 14 november og har taget 2 test siden den dato den første tog jeg den 18 dec og den anden idag men de er negative  Jeg har fast kærest på men han ønsker jeg skal have en abort da han ik er klar vi er i alder af 24 og 23 år.... (han er yngst) jeg er meget fortvivlet om hvad jeg skal gøre derfor spørger jeg om denne hjælp..

håber der er nogle der han hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Chr-Hei

singani86 skriver:

Hej kære læser...

jeg har ik haft min menstration siden den 14 november og har taget 2 test siden den dato den første tog jeg den 18 dec og den anden idag men de er negative  Jeg har fast kærest på men han ønsker jeg skal have en abort da han ik er klar vi er i alder af 24 og 23 år.... (han er yngst) jeg er meget fortvivlet om hvad jeg skal gøre derfor spørger jeg om denne hjælp..

håber der er nogle der han hjælpe mig

Uha en træls situation .. Men jeg syntes du skal prøve tage til læge se om de kan gøre noget... Man hører jo faktisk tit om mens udebliver.. Men ku måske være rart vide om der er en grund ?

Anmeld

4. januar 2011

Lotus86

En abort?? Men det tyder jo ikke på at du er gravid.. Måske du skulle kontakte din læge i stedet for, der kan være mange andre årsager til at du ikke har fået din menstraution.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.