Som nogle ved, er Julie startet i ny dp - Og det går super godt.. Hun har rigtig hygget sig uden sin mor idag...
Og INGEN ulykker idag... 
Jeg skal starte på job/aktivering i morgen... Hvis det skal gå efter planen, skal Julie være i dp fra kl. 6.45 til 15.45.. Og det ER lang tid for hende... Det syntes dp'ern også at det er... Allan har et job der hedder 7.00 til 16.00, så han kan ikke nå og hente hende til 15.45...
Dp'ern vil helst gerne at man kommer f.eks 15.30 og selv klæder sit barn på... Sådan er det jo alle steder at man selv skal klæde sit barn på.. Hun ønsker ikke at man kommer 1 minut i lukketid, for så bliver det mere overarbejde til hende, som så betyder mere fri til hende.. Jeg forstår hende udmærket..
Vi har så snakket om herhjemme, at jeg møder ind hver dag kl. 6.30 hvor jeg normalt møder fra 8.15 til 14.00... Altså så min "nye" dag hedder 6.30 til 12.30/13.00 eller 13.30 - Alt efter hvad min konsulent går med til...
Hvis jeg tager fri til normaltid kl. 14.00 vil jeg alligevel først være ude ved dp'ern omkring kl. 16.00 da jeg skal tage bussen og skifte og der er ventetid med i...
Vi vil gerne holde os til 45 timer om ugen - hvis vi skal op på 48 timer om ugen, går det galt økonomisk... Det har vi slet ikke råd til...
Forstår I hvad jeg kævler om?
Så er spørgsmålet om det måske bliver helt umuligt at lave sådan en aftale med konsulenten, at det er hver dag... Hun har selv børn og må vel et eller andet selv kunne se at det er længe for et barn at være af sted...
Hvad syntes I jeg skal gøre? Møde normalt - Eller snakke med konsulenten om nye mødetider og så have mere tid med Julie og os for at skåne hende, så det ikke er så mange timer?
Håber nogle kommer med nogle god tip... 
Anmeld