Andre med problemer med viasat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Bryndis

Vores virker lige pludselig ikke og vi har næsten lige fået det sat op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Mikkelmusen

4. januar 2011

Chr-Hei

Bryndis skriver:

Vores virker lige pludselig ikke og vi har næsten lige fået det sat op

JA MEGET ,. vi har haft viasat siden maj .. Og er SÅ utilfreds .. HAr ingen signal idag har jeg ikk haft tre timer nu..

Vi har haft en montør ude TRE gange for at se på det og lige fedt hjælper det.. vi ringer derind men de kan ikk gøre noget.. Vi betaler for montøren hvergang da de mener det er VORES fejl... HAr lige sat skrevet min opsigelses til dem her for lidt siden faktisk.. Gider det ikke mere..

Min far havde ogs kun bøvl med dem i starten.. Han ku ikk få lov betale regninger.. (det skal jo kører over pbs og den ville de ikke tage imod) men han blev ved få rykkere ...

Ja undskyld mig men er så Pisse arrig på det selvskab og bestemt ikke noget jeg anbefaler til andre...

Syntes sq det er dyrt nok og når lortet så kun virker halvdelen af tiden .! Den kan nemlig ogsp finde på gå ud midt i en film !

Anmeld

4. januar 2011

Mira0911

Har godt nok også hørt mange har problemer med viasat... Vi har canal digital og har ikke haft problemer med dem... endnu... 

Anmeld

4. januar 2011

Chr-Hei

MoarJ skriver:

Har godt nok også hørt mange har problemer med viasat... Vi har canal digital og har ikke haft problemer med dem... endnu... 

Mine forældre havde også dem inden du flyttede til viasat og der er vidst ikke noget de har fortrudt mere pt end det.. Viasat er et rigtg lorte selvskab (min mening)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.