Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor er han dygtigt og ja som de andre skriver, så kan i intet have i fred mere
og mega sejt i fik det fanget på video første gang han gjorde det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Hvor er det vildt - vi sidder og leger og lige pludselig sker det!!! Han er mobil!!!
Hvor er det vildt - vi sidder og leger og lige pludselig sker det!!! Han er mobil!!!
HVOR ER HAN BARE PISSE DYYYYYYYYYYGTIG SØDE du må være mega, mega stolt af ham!!!
Hvor er han vild pg dygtig søde
Men shit, hvor blev tiden lige af
Stort tillykke, hvor skønt, og hvor er han da bare en dejlig unge
hvor er han dygtig!!!
Han er bare dygtig. Sjovt at se, hvordan han vrider sig
Lone H. skriver: hvor er han dygtigt og ja som de andre skriver, så kan i intet have i fred mere og mega sejt i fik det fanget på video første gang han gjorde det
Det var nu ikke helt første gang, men anden gang var det Jeg var så overrasket så jeg bare sad og gloede første gang, men så måtte vi jo liiige se om vi kunne lokke ham til det igen
HA HA HA - åhh hvor er han lækker!! Det er bare så fantastisk, det der øjeblik! Hos os skete det i Anthons jagt efter mine mange tomme cola light flasker Og som en anden skriver - så er freden enmlig forbi
Bayze skriver: HA HA HA - åhh hvor er han lækker!! Det er bare så fantastisk, det der øjeblik! Hos os skete det i Anthons jagt efter mine mange tomme cola light flasker Og som en anden skriver - så er freden enmlig forbi
Hihi, jeg kan lige forestille mig det - der har været spræl i Anthon så længe så jeg er sikker på at han skød en vældig fart henover gulvet da han endelig knækkede koden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128