Ejjj - se lige hvad Jonte kan!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

LRJ

hvor er han dygtigt  og ja som de andre skriver, så kan i intet have i fred mere  

og mega sejt i fik det fanget på video første gang han gjorde det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Malene84

Rosa skriver:

Hvor er det vildt - vi sidder og leger og lige pludselig sker det!!! Han er mobil!!!  

HVOR ER HAN BARE PISSE DYYYYYYYYYYGTIG SØDE  du må være mega, mega stolt af ham!!!

Anmeld

6. januar 2011

Becks

Hvor er han vild pg dygtig søde

Men shit, hvor blev tiden lige af

Anmeld

6. januar 2011

Kløver

Rosa skriver:

Hvor er det vildt - vi sidder og leger og lige pludselig sker det!!! Han er mobil!!!  

Stort tillykke, hvor skønt, og hvor er han da bare en dejlig unge

Anmeld

6. januar 2011

businesstigger

hvor er han dygtig!!!

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

Han er bare dygtig. Sjovt at se, hvordan han vrider sig

Anmeld

6. januar 2011

Rosa

Lone H. skriver:

hvor er han dygtigt  og ja som de andre skriver, så kan i intet have i fred mere  

og mega sejt i fik det fanget på video første gang han gjorde det 

Det var nu ikke helt første gang, men anden gang var det  Jeg var så overrasket så jeg bare sad og gloede første gang, men så måtte vi jo liiige se om vi kunne lokke ham til det igen 

Anmeld

13. januar 2011

Bayze

HA HA HA - åhh hvor er han lækker!! Det er bare så fantastisk, det der øjeblik! Hos os skete det i Anthons jagt efter mine mange tomme cola light flasker Og som en anden skriver - så er freden enmlig forbi 

Anmeld

13. januar 2011

Rosa

Bayze skriver:

HA HA HA - åhh hvor er han lækker!! Det er bare så fantastisk, det der øjeblik! Hos os skete det i Anthons jagt efter mine mange tomme cola light flasker Og som en anden skriver - så er freden enmlig forbi 

Hihi, jeg kan lige forestille mig det - der har været spræl i Anthon så længe så jeg er sikker på at han skød en vældig fart henover gulvet da han endelig knækkede koden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.