Jeg har født...alt for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.642 visninger
49 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

komodo

den 3-1-2011 klokken 04.21 kom min dreng til verden efter en styrtblødning der endte i akut kejsersnit, han er født i uge 31+5 og er 45 cm. lang og vejer 2110 gram.

var herinde til en undersøgelse for vandafgang som vi så blev enige om bare måtte være fordi jeg havde tisset i sengen, men overlægen ville alligevel gerne have jeg blev til dagen efter og om natten vågner jeg ved at der fosser store mængder blod ud af mig, efter en masse kaos og hvad der føltes som timer men i virkeligheden kun var 14 minutter kom min lille søn til verden med et ordentligt skrig.

Vi har det efter omstændighederne godt, men jeg er selvfølgelig træt ovenpå det store blodtab, men ved godt mod

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Rosa

Puha, sikke en omgang!!! Godt at I begge er okay, og at der bliver taget hånd om jer!!! 

Og så STORT TILLYKKE med den lille - han ser skøn ud!!! 

Anmeld

4. januar 2011

Laulund87

Åh et lille pus!

Stort tillykke!!

Anmeld

4. januar 2011

Amso

Tillykke med sønnen, selv om det ikke blev under de "normale" omstændigheder. Dejligt at høre i begge har det godt.  

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

komodo skriver:

den 3-1-2011 klokken 04.21 kom min dreng til verden efter en styrtblødning der endte i akut kejsersnit, han er født i uge 31+5 og er 45 cm. lang og vejer 2110 gram.

var herinde til en undersøgelse for vandafgang som vi så blev enige om bare måtte være fordi jeg havde tisset i sengen, men overlægen ville alligevel gerne have jeg blev til dagen efter og om natten vågner jeg ved at der fosser store mængder blod ud af mig, efter en masse kaos og hvad der føltes som timer men i virkeligheden kun var 14 minutter kom min lille søn til verden med et ordentligt skrig.

Vi har det efter omstændighederne godt, men jeg er selvfølgelig træt ovenpå det store blodtab, men ved godt mod

Det lyder ikke rart ..

Men det vigtigste er da at i har det godt alle sammen, også lille manden .. Og stort tillykke med ham ..

Jeg har forstået det rigtigt, - han er sund og rask, selvom at han er født for tidlig , ikke ?

Kram

Anmeld

4. januar 2011

bagger26

Stort tillykkke med den lille mand, han har da en okay størrelse af at være født så tidlig, men det er da kun godt... Har 2 veninder der begge har født 7 uger før tid, og de vejede hhv 1900 g og 2100 g, og de har begge "kun" været indlagt i ca 3 uger.. Så kryder finger for i også er hurtigt hjemme i trygge rammer igen.. Men endnu engang tillykke, han ser dejlig ud...

Anmeld

4. januar 2011

bullerbassen

Stort tillykke med den lille prins - Han ser skøn ud ...

Håber I har det godt efter omstændighederne. Min søster har lige fået tvillinger ( 1900 & 2000 g ) De lå på sygehus i små 3-4 uger.

Håber også I hurtig kommer hjem

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

komodo skriver:

Jeg har forstpet det rigtigt kan jeg se ..

Stort tillykke endnu en gang .. Og det er dejligt at i alle har det godt

Anmeld

4. januar 2011

DK

Sikke en omgang! Men stort tillykke med jeres søn

Dejligt at i begge har det godt efter omstændighederne! Din lille dreng så jo bare færdig og fin ud! Altså han ser ikke sådan helt vildt tynd ud eller noget!

Jeg håber at i får et rigtig godt forløb her de næste uger og at han hurtigt bliver stor og stærk og klar til verden derhjemme!

KNUS

Anmeld

4. januar 2011

dorthemus

Sikke en oplevelse  Godt du er ved godt mod og dejlig ser han altså ud  TILLYKKE med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.