I dag for første gang siden jeg blev mor for knap 1 år siden, fandt min veninde og jeg eeendelig tid til at tage i biffen og se den nye Harry da vi begge er mega fans... midt i trailerne ringer min søns dagpleje mor og siger han kaster op og har 38 i feber, så vi skynder os ud, (får heldigvis pengene tilbage) og jeg henter ham 30 min senere. Vi kommer hjem, han får lidt vand og blir langt til at sove for første gang (klokken 13) Tager hans temp. lige inden og den siger 37,4 første gang og 37,3 anden.
Han sover knap 2 timer og kommer med ind i stuen, leger en lille halv time, så tager jeg hans temp. igen og den er 37,2, for lidt siden var den 36,9 og 2. gang 37,1. Så han har ikke feber, han er lidt pyldret fordi der er tænder på vej men ellers glad og leger og kravler rundt. DP'en sagde han skulle ha været feberfri i et døgn inden jeg afleverede ham igen.
så er mit spørgsmål egentlig bare, hvis i vurderede allerede eftermiddagen inden at jeres barn var frisk (dog pylret) og uden feber, ville i så aflevere dagen efter?
Han kastede godt nok op 2 gange i dag ved DP, men det var under måltidet, og det har han gjort flere gange, uden det har betydet sygdom....
Anmeld