Hvordan fik i en døgnrytme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Lunae

Hej tøser!

Camille er så god - hun har sovet igennem siden hun var 5 uger og sover rigtig fint både formiddag og eftermiddag! Problemet er bare, at hun kommer i seng til natten omkring kl 23 og sover så til kl ca 9! Jeg kunne jo godt tænke mig, at kunne putte hende omkring 20-21 tiden, men der er hun jo bare ikke træt! Hvordan gjorde i, da i skulle have dem i seng på et bestemt tidspunkt og kan det overhovedet lade sig gøre, når camille kun er 4 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

misslea

Lunae skriver:

Hej tøser!

Camille er så god - hun har sovet igennem siden hun var 5 uger og sover rigtig fint både formiddag og eftermiddag! Problemet er bare, at hun kommer i seng til natten omkring kl 23 og sover så til kl ca 9! Jeg kunne jo godt tænke mig, at kunne putte hende omkring 20-21 tiden, men der er hun jo bare ikke træt! Hvordan gjorde i, da i skulle have dem i seng på et bestemt tidspunkt og kan det overhovedet lade sig gøre, når camille kun er 4 mdr?

Følger lige med her....

Wilma har nemlig en døgnrytme PRÆCIS som den du beskriver Camille har... hun er godt nok kun knap 3 mdr. men det er da dejligt med lidt inspiration til, hvordan hun kan sove lidt tidligere om et par måneder...

Mon det sker helt af sig selv???

Anmeld

4. januar 2011

Lunae

misslea skriver:

Følger lige med her....

Wilma har nemlig en døgnrytme PRÆCIS som den du beskriver Camille har... hun er godt nok kun knap 3 mdr. men det er da dejligt med lidt inspiration til, hvordan hun kan sove lidt tidligere om et par måneder...

Mon det sker helt af sig selv???

Ja, det ved jeg skisme ikke! Tænker bare om man skal vække dem, så de automatisk bliver mere trætte om aftenen, men synes bare det er så synd at vække børn

Anmeld

4. januar 2011

Fru'Rugaard

Du kan vække hende om morgenen
Tror lige at det er den eneste mulighed for at hun kan blive trær ved 20-21 tiden, da hun jo skal sove 2 gange dagligt

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

4. januar 2011

misslea

Lunae skriver:

Ja, det ved jeg skisme ikke! Tænker bare om man skal vække dem, så de automatisk bliver mere trætte om aftenen, men synes bare det er så synd at vække børn

nej... jeg ved det nemlig heller ikke....

Wilma sover nemlig en del om dagen... og jeg kan ikke nænne at vække hende... og så blir hun også bare så pjævset.... og det er da slet ikke sjovt for hende...

Anmeld

4. januar 2011

Siber

Tænk jeg kan slet ikke huske det med de to andre tøser, men jeg mener at det skete af sig selv.

Når lurerne bliver korter, altså søvnen om dagen ikke er så stor. Jeg mener ikke at jeg har vækket dem for at få det ændret!!!!

Astrid går også sent i seng nu, hun er 2½ mdr, og tager 2 gode lurer om dagen også pawernaps i løbet af aftenen!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.