øko stofbleer med velcroluk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. september 2008

heimchen

hej alle.

nu har jeg læst at man ikke må henvise til andre hjemmesider (links) som man ikke selv ejer - derfor kan jeg jo desværre ikke skrive hjemmesideadr.. men prøv at google det..
men man købe disse stofbleer med velcroluk.... jeg synes denne idé er fantastisk og vi herhjemme sparer op til at købe sådan en startpakke... tænk at man virkelig kan spare op mod 11.000kr ved stofbleerne i forhold til køb af engangsbleer... wow... men det er da lidt af en udgift at købe sådan en startpk- til gengæld er det også for hele bleperioden..

håber nogen af jer vil få glæde af mit indlæg

kh mig som havde termin d. 6.9 og venter på veer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

twinboys

Hej jeg tror godt du må komme ud med hjemmeside adressen spørg da lige Henrik...

Majbritt

Anmeld

10. september 2008

Mathilde

Puh jeg kan godt forstå du går og venter på dine veer... Er det ikke vildt spændende at det er så tæt på? Ved du om du venter en dreng eller en pige?
Mht stofbleer vil det jo i stedet kræve mere arbejde, da de skal vaskes og tørres, ligges sammen osv. og det koster jo også penge i strøm, vaskepulver osv..
Men 11.000kr er sgu mange penge at spare! Kan du ikke sætte linket ind?

(H)Mathilde

Anmeld

10. september 2008

heimchen

altså nu har jeg set en del andre debatter herinde hvor der også er links til andre hp'er.. så værs'go : www.naturebaby.dk og www.purebaby.dk - jeg vil hellere bruge den lille ekstra tid på vask osv, istedet for at gå ud og gi 100kr pr pk hver gang jeg skal handle / mangler bleer.. dem her har man altid ved sig. og det der også er smart ved dem er at man køber engangsindlæg med til at ligge ind i bleen , og den afføring barnet så har haft ender i indlægget som kan skylles ud i toilet (100% nedbrydeligt) oh så har man blot en tisseble at vaske - og som tørre på 8 timer efter vask. jeg synes det er helt genialt, men nu kan i jo selv læse om det på hjemmesiden :)

Anmeld

10. september 2008

heimchen

mathilde : jo glæder mig meget og sys godt nok de dage her føles som en evighed.. men men men jeg må bar vente.. scanningerne har vist at det højst sandsynligt blir en pige , men intet sikkert :) så vi må se.
har du og din kæreste talt godt ud om tingene og fået gang i noget baby-projekt?

(H)

Anmeld

10. september 2008

Mathilde

heimchen skriver:

mathilde : jo glæder mig meget og sys godt nok de dage her føles som en evighed.. men men men jeg må bar vente.. scanningerne har vist at det højst sandsynligt blir en pige , men intet sikkert :) så vi må se.
har du og din kæreste talt godt ud om tingene og fået gang i noget baby-projekt?

(H)

Ja jeg vil gerne tro at dagene går rigtig langsomt, når man venter på sin lille guldklump. Det er vel efterhånden også træls at være SÅ høj-gravid.....
Jeg glæder mig til at høre fra dig når du har født:)

Ja vi har fået talt ud om tingene og er begyndt på projekt baby. Det føles bare helt fantastisk(L)
Tak fordi du spurgte:)

(H)Mathilde

Anmeld

10. september 2008

Becks

Mathilde skriver:

heimchen skriver:

(H)

Ja jeg vil gerne tro at dagene går rigtig langsomt, når man venter på sin lille guldklump. Det er vel efterhånden også træls at være SÅ høj-gravid.....

Ja vi har fået talt ud om tingene og er begyndt på projekt baby. Det føles bare helt fantastisk(L)

(H)Mathilde

tillykke med I er begyndt...
Blev så ked på dine vegne da du skrev i et tidligere indlæg at det ikke skulle være nu...

Jeg krydser alt hvad krydses kan, for at det snart lykkedes for jer (L)

Knus Beck(H)

Anmeld

10. september 2008

Becks

[citat][f][småt]heimchen skriver:[/småt][/f] altså nu har jeg set en del andre debatter herinde hvor der også er links til andre hp'er.. så værs'go : www.naturebaby.dk og www.purebaby.dk - jeg vil hellere bruge den lille ekstra tid på vask osv, istedet for at gå ud og gi 100kr pr pk hver gang jeg skal handle / mangler bleer.. dem her har man altid ved sig. og det der også er smart ved dem er at man køber engangsindlæg med til at ligge ind i bleen , og den afføring barnet så har haft ender i indlægget som kan skylles ud i toilet (100% nedbrydeligt) oh så har man blot en tisseble at vaske - og som tørre på 8 timer efter vask. jeg synes det er helt genialt, men nu kan i jo selv læse om det på hjemmesiden :)[/citat] De er da smadder smarte... Håber snart du får veer, så din lille guldklump kan komme ud og opleve verden (L) Knus Beck(H)

Anmeld

10. september 2008

Mathilde

Beck skriver:

Mathilde skriver:

heimchen skriver:

(H)

(H)Mathilde

tillykke med I er begyndt...
Blev så ked på dine vegne da du skrev i et tidligere indlæg at det ikke skulle være nu...

Jeg krydser alt hvad krydses kan, for at det snart lykkedes for jer (L)

Knus Beck(H)

Tusind tak(L)
Og tak for din medfølelse i mit tidligere indlæg...

(H)Mathilde

Anmeld

10. september 2008

heimchen

[citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]heimchen skriver:[/småt][/f] altså nu har jeg set en del andre debatter herinde hvor der også er links til andre hp'er.. så værs'go : www.naturebaby.dk og www.purebaby.dk - jeg vil hellere bruge den lille ekstra tid på vask osv, istedet for at gå ud og gi 100kr pr pk hver gang jeg skal handle / mangler bleer.. dem her har man altid ved sig. og det der også er smart ved dem er at man køber engangsindlæg med til at ligge ind i bleen , og den afføring barnet så har haft ender i indlægget som kan skylles ud i toilet (100% nedbrydeligt) oh så har man blot en tisseble at vaske - og som tørre på 8 timer efter vask. jeg synes det er helt genialt, men nu kan i jo selv læse om det på hjemmesiden :)[/citat] De er da smadder smarte... Håber snart du får veer, så din lille guldklump kan komme ud og opleve verden (L) Knus Beck(H)[/citat] ja det synes jeg også de er :) heh tak, håber også der snart kommer nogen veer.. (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.