Min "store dag" i dag .........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

MamaLook

I dag har jeg termin............ wauw.......... denne dag har min kæreste og jeg ventet på i næsten 8 mdr (fra vi fandt ud af, jeg var gravid)..

But nothing.. IHHHHH Hvor er jeg utålmodig!!!!!!!!!!! Hvor er VI utålmodige! Det hele er klar og parat til vores lille prins, men han hygger sig bare inde i mavsen.. Sidste torsdag blev han vurderet til 3600 g  avs, min 'store' knægt er tung

Jeg har idag været til varmtvandstræning på sygehuset, men det blev kun til et par plukkeveer - as usual.. jeg ved godt, der ikke rigtig er noget at gøre, og at man egentlig helst skal slappe af og samle energi til 'den store finale', men jeg pisker rundt som en gal, fordi jeg ikke kan sidde stille - og dette på trods af mega bækkenløsning og diskusproblemer.

Jeg vil ikke rigtig noget med dette indlæg - udover at BROKKE MIG

Nøj, hvor jeg glæder mig til at skulle være forældre med min skønne kæreste, nu det er lige rundt om hjørnet  yay!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

MosterA

Det er helt ok at brokke sig når det er fordi man venter på at den lille guldklump skal komme ud 

Held og lykke! Håber snart I får ham at se 

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

Jeg fødte først 42+1, sa der kan gå et stykke tid endnu Håber der snart kommer skred i sagerne

Anmeld

4. januar 2011

MamaLook

MosterA skriver:

Det er helt ok at brokke sig når det er fordi man venter på at den lille guldklump skal komme ud 

Held og lykke! Håber snart I får ham at se 

Mange tak

Anmeld

4. januar 2011

MamaLook

Baagøe skriver:

Jeg fødte først 42+1, sa der kan gå et stykke tid endnu Håber der snart kommer skred i sagerne

Gulp! 2 uger endnu - måske. Jeg vidste et sted godt, at jeg ville gå over tid - når nu det er første gang.. Det gør de fleste jo, meeeen så er der jo også dem, der ikke gør (og sådan en havde jeg håbet, jeg var....)

Blev du sat igang? Og bestræber de sig ikke på, at barnet skal være ude på 14. dagen efter termin (42+0) -eller er det bare 'deromkring'? Altså, siden du fødte 42+1...

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

Gulp! 2 uger endnu - måske. Jeg vidste et sted godt, at jeg ville gå over tid - når nu det er første gang.. Det gør de fleste jo, meeeen så er der jo også dem, der ikke gør (og sådan en havde jeg håbet, jeg var....)

Blev du sat igang? Og bestræber de sig ikke på, at barnet skal være ude på 14. dagen efter termin (42+0) -eller er det bare 'deromkring'? Altså, siden du fødte 42+1...

Da jeg var 42+0 var jeg på OUH for at få kørt strimmel omkring veaktivitet, babys hjerterytme og deslige. Jeg fik samtidig foretaget en GU og jordemoderen fortalte mig, at jeg var 4 cm åben uden at have mærket det overhovedet! Jeg fik tilbudt at få prikket vandet, men afslog, da jeg selv havde på fornemmelsen, at jeg fødte om natten.

Kl. 0.15 gik vandet og veerne startede. Vi var på FG kl. 2.45 og Laura er født kl. 6 uden smertestillende eller andre gener ud over de sædvanlige

Hvis jeg ikke havde født på helt naturlig vis, skulle jeg være sat i gang 42+2, for så må man ikke gå længere... Men gudskelov skete det af sig selv.

Anmeld

4. januar 2011

MamaLook

Baagøe skriver:

Da jeg var 42+0 var jeg på OUH for at få kørt strimmel omkring veaktivitet, babys hjerterytme og deslige. Jeg fik samtidig foretaget en GU og jordemoderen fortalte mig, at jeg var 4 cm åben uden at have mærket det overhovedet! Jeg fik tilbudt at få prikket vandet, men afslog, da jeg selv havde på fornemmelsen, at jeg fødte om natten.

Kl. 0.15 gik vandet og veerne startede. Vi var på FG kl. 2.45 og Laura er født kl. 6 uden smertestillende eller andre gener ud over de sædvanlige

Hvis jeg ikke havde født på helt naturlig vis, skulle jeg være sat i gang 42+2, for så må man ikke gå længere... Men gudskelov skete det af sig selv.

Det var da meget heldigt - at det skete af sig selv

Undrer mig bare lidt over, at de først sætter en igang (hvilket egentlig er ens eget ønske, hvorvidt man overhovedet vil det), når man er 42+2, for man kan jo 'risikere', at barnet først fødes 2 dage efter, altså 42+4..

Hvor meget vejede din datter ved fødslen?

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

Mirakel skriver:

Det var da meget heldigt - at det skete af sig selv

Undrer mig bare lidt over, at de først sætter en igang (hvilket egentlig er ens eget ønske, hvorvidt man overhovedet vil det), når man er 42+2, for man kan jo 'risikere', at barnet først fødes 2 dage efter, altså 42+4..

Hvor meget vejede din datter ved fødslen?

Laura kom ud med en kampvægt på 4200 gram!

Anmeld

4. januar 2011

Isabella_mor

jeg føler med dig... jeg har selv termin om 2 dage og jeg har det lige på fornemmeren at der ikke sker noget før om flere dage.... så ihhhhhhhh de må sgu da godt lige komme ud derinde fra de kære små..

Anmeld

4. januar 2011

MamaLook

Baagøe skriver:

Laura kom ud med en kampvægt på 4200 gram!

Wauw!  Så havde hun da lidt at tære på, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.