tinasmor skriver:
Ja kunne forestille mig, at det så er ekstra sjovt at se programmet. Da man jo så lidt (specielt da de var helt små) kunne sammenligne med sine egne unger. Jeg har en nevø som er et år ældre, og kan bare huske da Rakel var et par år hvor hun bare sad og lirede bilmærker op fra hele alfabettet 
Sjovt at følge de samme familier. Har ikke helt samme "knytning" til det nye par, da man ikke har fulgt børnene som små. Ikke helt det samme når de kommer ind som 10 årig eller sådan noget (dem med de 3 drenge)
Ja det gør det lidt ekstra skægt,, sidder også selv og kigger hvad kan de, hvad gør de og hvordan er min egen pige i forhold til deres piger... selv om der er lidt et spring, for min er fra oktober hehe...
Jeg har heller ikke noget "forhold" til den nye dreng, trist men har jo ikke rigtig fulgt ham som de andre...
Mega ærgeligt at det andet par hoppede ud af programet, det gav et lille skår i programet da man jo har fulgt dem de andre år... Bare der nu ikke kommer for mange af den slags med tiden...
Selvom det da lyder optimistisk at følge børn fra 0 til 18 år... hehe
Anmeld