husk årgang 0 i afte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

tinasmor

Bare til alle os der ser det program, så er første del i aften kl 20.00 (på tv 2)

Det første program, plejer nogle gange bare at være et "resume" af sidste år, så ved ikke om det reelt er nye afsnit der begnder i aften.

Men ville alligevel bare lige skrive en reminder, til dem som skal se afsnittene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

TbCp

tinasmor skriver:

Bare til alle os der ser det program, så er første del i aften kl 20.00 (på tv 2)

Det første program, plejer nogle gange bare at være et "resume" af sidste år, så ved ikke om det reelt er nye afsnit der begnder i aften.

Men ville alligevel bare lige skrive en reminder, til dem som skal se afsnittene.

Super! Tak for reminderen!

Anmeld

4. januar 2011

Mira0911

Glæder mig helt vildt til at se det... 

Anmeld

4. januar 2011

Carina1977

Jeg skal helt sikkert se det. Jeg har fuldt med i samtlige afsnit. Min søn er selv fra år 2000, og så er det jo ekstra spændende at se

Anmeld

4. januar 2011

Gittemor09

tinasmor skriver:

Jeg har gået det sidste år og ventet på at det skulle starte op igen det er bare så spændende... og selvfølgelig er der forskellige meninger om familierne, men det er jo det sjove ved det...

Anmeld

4. januar 2011

Charlotte Wberg

tinasmor skriver:

Det er et også et program der er værd at blive husket på

Har selv et 2000 barn, så har altid synes det var lidt sjovt at se

Anmeld

4. januar 2011

tinasmor

Charlotte Wberg skriver:

Det er et også et program der er værd at blive husket på

Har selv et 2000 barn, så har altid synes det var lidt sjovt at se

Ja kunne forestille mig, at det så er ekstra sjovt at se programmet. Da man jo så lidt (specielt da de var helt små) kunne sammenligne med sine egne unger. Jeg har en nevø som er et år ældre, og kan bare huske da Rakel var et par år hvor hun bare sad og lirede bilmærker op fra hele alfabettet

Sjovt at følge de samme familier. Har ikke helt samme "knytning" til det nye par, da man ikke har fulgt børnene som små. Ikke helt det samme når de kommer ind som 10 årig eller sådan noget (dem med de 3 drenge)

Anmeld

4. januar 2011

Faith

Ej godt du lige "sagde" det! Det skal jeg se!

Så lille Rakel i Go morgen Danmark i morges. Hun er godt nok en lille korrekt pige. Og Emma var der osse. Hun er så sød synes jeg.

Anmeld

4. januar 2011

Charlotte Wberg

tinasmor skriver:

Ja kunne forestille mig, at det så er ekstra sjovt at se programmet. Da man jo så lidt (specielt da de var helt små) kunne sammenligne med sine egne unger. Jeg har en nevø som er et år ældre, og kan bare huske da Rakel var et par år hvor hun bare sad og lirede bilmærker op fra hele alfabettet

Sjovt at følge de samme familier. Har ikke helt samme "knytning" til det nye par, da man ikke har fulgt børnene som små. Ikke helt det samme når de kommer ind som 10 årig eller sådan noget (dem med de 3 drenge)

Ja det gør det lidt ekstra skægt,, sidder også selv og kigger hvad kan de, hvad gør de og hvordan er min egen pige i forhold til deres piger... selv om der er lidt et spring, for min er fra oktober hehe...

Jeg har heller ikke noget "forhold" til den nye dreng, trist men har jo ikke rigtig fulgt ham som de andre...

Mega ærgeligt at det andet  par hoppede ud af programet, det gav et lille skår i programet da man jo har fulgt dem de andre år... Bare der nu ikke kommer for mange af den slags med tiden...

Selvom det da lyder optimistisk at følge børn fra 0 til 18 år... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.