så prøvede Benjamin også det 
Benjamin havde igår, 39.7 i feber og fik en panodil at sove på - han sov hele natten.. - Her til morgen var feberen 40.1 og han var så træt og ked, at jeg ringer til lægen som giver grønt lys for en ny panodil, den får han ca. kl. 09.15, de beder mig ringe tilbage i løbet af dagen og fortælle hvordan alt går 
Kl. 09.45 sidder vi på gulvet og leger, da Benjamin kigger skræmt på mig, og knalder derefter hovedet ned i gulvet, og vender det hvide uf af øjnene og begynder at krampe.. DET VAR NOK DET LÆNGSTE MINUT I MIT LIV!!!!.. Jeg ringer til lægen som straks sender en ambulance, og der gik ikke 10 min så var de her, med udrykning og hele balladen.. Han bliver så båret ned i ambulancen og imens jeg går ud kan jeg se ALLE de nysgerrige naboer
der står med næsen helt oppe i ruden så de dugger! 
Vi bliver kørt derop med udrykning, og kommer på intensiv børneafd. hvor de med det samme begynder at tage prøver - jeg sidder bare ovre i hjørnet og piver lidt for mig selv.. (har haft det i familien, så ved hvad der skal gøres).. Efter prøverne kommer de ind med en barnevogn så han kan sove lidt, da han var helt færdig..
De kommer ind efter 1 time, med svar, og alt så fint ud.. - Benjamin har stadigvæk høj feber og er bare i et putte humør <3
Vi er kommet hjem her halv to, efter snak med en masse læger som til sidst sagde god for at vi tog hjem - da de startede med at ville indlægge os, men vi blev enige om at vi ringede hvis der bare var det mindste..
Men puuhaa en tur, nu sover han igen - og trods alt dette kan man dog lokke et lille smil frem <3
Tak fordi i læste med 
Sabrina
Anmeld