Feberkramper :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Sabsy

så prøvede Benjamin også det

Benjamin havde igår, 39.7 i feber og fik en panodil at sove på - han sov hele natten.. - Her til morgen var feberen 40.1 og han var så træt og ked, at jeg ringer til lægen som giver grønt lys for en ny panodil, den får han ca. kl. 09.15, de beder mig ringe tilbage i løbet af dagen og fortælle hvordan alt går

Kl. 09.45 sidder vi på gulvet og leger, da Benjamin kigger skræmt på mig, og knalder derefter hovedet ned i gulvet, og vender det hvide uf af øjnene og begynder at krampe.. DET VAR NOK DET LÆNGSTE MINUT I MIT LIV!!!!.. Jeg ringer til lægen som straks sender en ambulance, og der gik ikke 10 min så var de her, med udrykning og hele balladen.. Han bliver så båret ned i ambulancen og imens jeg går ud kan jeg se ALLE de nysgerrige naboer  der står med næsen helt oppe i ruden så de dugger!

Vi bliver kørt derop med udrykning, og kommer på intensiv børneafd. hvor de med det samme begynder at tage prøver - jeg sidder bare ovre i hjørnet og piver lidt for mig selv.. (har haft det i familien, så ved hvad der skal gøres).. Efter prøverne kommer de ind med en barnevogn så han kan sove lidt, da han var helt færdig..

De kommer ind efter 1 time, med svar, og alt så fint ud.. - Benjamin har stadigvæk høj feber og er bare i et putte humør <3

Vi er kommet hjem her halv to, efter snak med en masse læger som til sidst sagde god for at vi tog hjem - da de startede med at ville indlægge os, men vi blev enige om at vi ringede hvis der bare var det mindste..

Men puuhaa en tur, nu sover han igen - og trods alt dette kan man dog lokke et lille smil frem <3

Tak fordi i læste med

Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

TbCp

Puha

Jeg har simpelthen frygtet det hver gang Liva har haft feber, men har heldigvis aldrig oplevet det.

Det må værehelt forfærdeligt!!!

God bedring med ham!

Anmeld

4. januar 2011

Moar'en

SabrinaJuulOlsen skriver:

Benjamin havde igår, 39.7 i feber og fik en panodil at sove på - han sov hele natten.. - Her til morgen var feberen 40.1 og han var så træt og ked, at jeg ringer til lægen som giver grønt lys for en ny panodil, den får han ca. kl. 09.15, de beder mig ringe tilbage i løbet af dagen og fortælle hvordan alt går

Kl. 09.45 sidder vi på gulvet og leger, da Benjamin kigger skræmt på mig, og knalder derefter hovedet ned i gulvet, og vender det hvide uf af øjnene og begynder at krampe.. DET VAR NOK DET LÆNGSTE MINUT I MIT LIV!!!!.. Jeg ringer til lægen som straks sender en ambulance, og der gik ikke 10 min så var de her, med udrykning og hele balladen.. Han bliver så båret ned i ambulancen og imens jeg går ud kan jeg se ALLE de nysgerrige naboer  der står med næsen helt oppe i ruden så de dugger!

Vi bliver kørt derop med udrykning, og kommer på intensiv børneafd. hvor de med det samme begynder at tage prøver - jeg sidder bare ovre i hjørnet og piver lidt for mig selv.. (har haft det i familien, så ved hvad der skal gøres).. Efter prøverne kommer de ind med en barnevogn så han kan sove lidt, da han var helt færdig..

De kommer ind efter 1 time, med svar, og alt så fint ud.. - Benjamin har stadigvæk høj feber og er bare i et putte humør <3

Vi er kommet hjem her halv to, efter snak med en masse læger som til sidst sagde god for at vi tog hjem - da de startede med at ville indlægge os, men vi blev enige om at vi ringede hvis der bare var det mindste..

Men puuhaa en tur, nu sover han igen - og trods alt dette kan man dog lokke et lille smil frem <3

Tak fordi i læste med

Sabrina

puha sikke en omgang, sender lige et stort kram til dig

Anmeld

4. januar 2011

6800

SabrinaJuulOlsen skriver:

Tak fordi i læste med

Sabrina

føj det er bare noget jeg frygter skal ske med min lille mus....skakels lille mand...du får lige et

Anmeld

4. januar 2011

MSM

Puha, sikke en forskrækkelse!! Men godt at høre det går den rigtige vej

Ville bare lige sende dig en krammer

Mvh Majbrit

Anmeld

4. januar 2011

Sabsy

majbritm skriver:

Puha, sikke en forskrækkelse!! Men godt at høre det går den rigtige vej

Ville bare lige sende dig en krammer

Mvh Majbrit

Det var ikke rart..

Men tak for krammet

Anmeld

4. januar 2011

Mi

Man bliver bare så forskrækket. Vi har oplevet det med to af vores piger. Maja har kun haft det en gang, men Laura havde de flere gange. Man vænner sig til det. Til sidst ringede vi ikke engang til lægen når hun havde det, for de kunne jo ikke gøre noget ved det alligevel, og de ville altid have os ned på børneafdelingen. Der tog de så nogle prøver, trak på skuldrene og sendte os hjem igen.

Håber ikke i skal opleve det igen. Men husk på, at hvis han fremover får panodil, så skal i holde ham medicineret med det hele tiden. Hvis han får en til natten for at sænke feberen, så skal han altså have igen efter 6 timer og så igen efter 6 timer osv, indtil i vurdere at feberen ikke vil stige, selvom han ikke længere får panodil. Det kan udløse en krampe når feberen stiger eller falder hurtigt, og derfor skal man sørge for at deres temperatur ikke kunstigt falder blot for at stige igen efter nogel timer.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.