ja, jeg har jo haft nogle problemer med at sofie har været syg hele tiden siden november sådan ca. hun har hostet helt vildt, og været forkølet on and off...!! jeg er nu igang med hostesaft for 2. gang og har lige afsluttet pencilin mod halsbetændelse for 2. gang...
nu til det jeg faktisk vil frem til.. Sofie begyndte at gå da hun var 12½ måned, og nu fiser hun bare afsted og er alle steder... hun fik lov til at komme ned på gulvet for at lege hos lægen... og væk var hun 3 gange, da jeg så fik lov til at lukke dørene...
min lille pige er bestemt ikke genert må man sige, for hver gang der kom en ny patient ind (som så rimelig syg ud) gik sofie hen til personene og sagde hej.. og alle hun sagde hej til fik et smil på læben, og hun fik afvide at hun var en dejlig pige... og når man blev taget så godt imod hos lægen, var det intet problem at komme...
en af de yngre mænd begyndte endda at sidde og kigge på mig, og kunne mærke at han begyndte at flirte lidt... blev da godt nok flov, selvom jeg har kæreste på.. man bliver da alligevel lidt smigret...
ville faktisk ikke noget med dette indlæg udover at fortælle at nogle gange kan det godt betale sig at tage til læge hvis man møder sådan en lille charmetrold 
Anmeld