Prutten 35+ skriver:
Jeg forstår ikke hvorfor den lugt er der , det lugter af kloak ..kål agtigt når jeg åbner vaskemaskinen når den har kørt og det samme gør tøjet også. Var inde og lurer på Punkt 1 hjemmside og der stod man skulle vaske på 95grader så man kan kunne slå baktusser ihjel dette gjorde jeg så , 2maskinevaske efter denne oplevelse , kommer lugtens igen...ihh hvor træls tænker jeg nu skal det bare passe der er noget med den vaskemaskine. Jeg tag en maskinevask på 95 grader igen ..og det forsvinder og nu halvandet døgn efter kan lugte det kål kloak lugt derfra igen...forstår det bare ikke.
Min Mile vaskemaskine er 3år gammel og har aldrig oplevet sådan noget ...spurgte vores vsér til morgen om det kunne have noget med hans arbejdsområde at gøre hvor han sagde nej, og hvis det var kunne jeg uden tvivl kunne lugte det fra de andre vandhaner...
nogen der har oplevet noget lign. ?
Det er ikke så besværligt at klare det og kræver en ganske enkel og simpel kur til ingen penge.
Hæld 2 dl klorin ind i maskinen og intet andet og vask så på max kogeprogram uden forvask. Efter ca 10 min stopper du maskinen og lader den stå en times tid og starter den så igen hvor den nåede til og lader den køre programmet færdigt.
Så er din maskine ren og fin igen.
Det folk glemmer er, at køre en kogevask for ca hver 10. vask, fordi de har så travlt med at følge alle de energispareråd.
Husk at Klorin aldrig må tilsættes andre former for rengøringsmidler!
Jeg bruger det selv til min egen maskine og har lært det af det firma min mand har arbejdet i, som er reparatør og forhandler af bl.a vaskemaskiner.

Kærligst
Sussie
Anmeld