5 ugers lægeundersøgelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Mor Christa

Hello ladies!!
Ja, jeg har så fået en tid til chefens 5 ugers undersøgelse i næste uge.. Så kom jeg lige til at sidde og tænke; Hvad går den undersøgelse ud på ?? Altså hvad skal lægen se efter? Er det bare vægten osv ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

afrobabies

MissChrista skriver:

Hello ladies!!
Ja, jeg har så fået en tid til chefens 5 ugers undersøgelse i næste uge.. Så kom jeg lige til at sidde og tænke; Hvad går den undersøgelse ud på ?? Altså hvad skal lægen se efter? Er det bare vægten osv ??

Ja, det er længde, vægt, og om baby trives Der er vist også en vaccine..

Anmeld

4. januar 2011

oo

der er ingen vaccine det er først 3 måneder

men ja, vægt, længde, trivsel

Anmeld

4. januar 2011

Fru.Mäes <3

MissChrista skriver:

Hello ladies!!

Da vi var til 5 ugers undersøgelse, gjorde hun det samme som sundhedsplejersken..

Målte ham - vejet ham - mærkede på ham osv.

Der sker ikke det vilde, må jeg indrømme  Felix undersøgelse tog under 15 min.

De skal først vaccineres når de er 3 månede.

Krams Rikke

Anmeld

4. januar 2011

afrobabies

Tjuhl skriver:

der er ingen vaccine det er først 3 måneder

men ja, vægt, længde, trivsel

Ok, min datter er 2 år, så det er ved at være nogle dage siden at jeg har været til 5 ugers undersøgelse

Anmeld

4. januar 2011

sne190810

MissChrista skriver:

Hello ladies!!

Halløj ..

Det er bare et ganske almindeligt tjek hvor bassen bliver målt, vejet både i længden og hovedmål osv .. Bare lige et tjek for at se om alt går som det går For mig mindede det bare som det sundhedplejersken lige havde gjort .. (Der havde hun lige været på besøg nogle dage inden.)

Men der er ingen vaccine, det er først når han er blevet 3 måneder den første af den slags kommer. Og det er jo forskelligt fra barn til barn hvordan der bliver reageret på dén

Herhjemme skal Sne snart ha' sin 5.måneders vaccination, puhaa .. Ser IKKE frem til det da hun reagerde ret så kraftigt på 3.måneders Men kan jo ogs være vi er heldige denne gang og hun bare kommer igennem den som ingenting  

Anmeld

4. januar 2011

oo

victoria2008 skriver:

Ok, min datter er 2 år, så det er ved at være nogle dage siden at jeg har været til 5 ugers undersøgelse

ja, sådan er det. jeg fødte for lidt over to måneder siden og jeg kan allerede ikke følge med i graviditetssnakken mere...man er hele tiden opdateret der hvor ens barn er i sin udvikling jo!!

Anmeld

4. januar 2011

afrobabies

Tjuhl skriver:

ja, sådan er det. jeg fødte for lidt over to måneder siden og jeg kan allerede ikke følge med i graviditetssnakken mere...man er hele tiden opdateret der hvor ens barn er i sin udvikling jo!!

ja, det er jo det Jeg er så gravid igen, og skal snart igennem alle undersøgelserne igen, jeg syntes at der var mange ting man skulle den første tid efter fødslen...

Anmeld

4. januar 2011

Mor Christa

sne190810 skriver:

Halløj ..

Det er bare et ganske almindeligt tjek hvor bassen bliver målt, vejet både i længden og hovedmål osv .. Bare lige et tjek for at se om alt går som det går For mig mindede det bare som det sundhedplejersken lige havde gjort .. (Der havde hun lige været på besøg nogle dage inden.)

Men der er ingen vaccine, det er først når han er blevet 3 måneder den første af den slags kommer. Og det er jo forskelligt fra barn til barn hvordan der bliver reageret på dén

Herhjemme skal Sne snart ha' sin 5.måneders vaccination, puhaa .. Ser IKKE frem til det da hun reagerde ret så kraftigt på 3.måneders Men kan jo ogs være vi er heldige denne gang og hun bare kommer igennem den som ingenting  

Uhh, ja jeg har godt hørt nogle skrækhistorier om de der vacciner :O Pyha at bettemanden kun er 1 måned på torsdag ;p Så har vi da to måneder før vi skal til lægen og ha' den vaccine.. ;P
Nå okay, jamen så blir' det jo slet ik så hårdt - glæder mig til at finde ud af om han har taget det på han skal og om han vokser som han skal osv osv - SP var her få dage efter fødslen, så det er ved at være næsten 4 uger siden jeg har fået ham målt og vejet ;P Og vil så gerne ha' han vokser jo (:
- Uhh, håber det kommer til at gå rigtig godt for jer så :O Krydser fingre!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.