Nytårs forsæt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

hc=k

Rigtig mange har sådan nogle som man stort set aldrig holder alligevel, men i år har jeg bestemt at holde mit.

jeg har rigtig mange gange snakket om min kæreste som jeg var rigtig utilfreds med og jeg tror egentlig at jeg har gået at håbet at det hele gik i sig selv, men hallo det gør det jo ikke. Jeg har været en lille mus der bare har taget "slag" uden at sige noget og det hjælper jo ikke lige noget.
Jeg har lavet et nytårs forsæt der hedder at jeg skal tænke på mig selv. Alt med mode selvfølgelig, men jeg skal tænke mere over mine behov, mine ønsker og mit liv. Ikke at jeg skal overfuse min kæreste og være egoistisk, men jeg skal gøre det klart for ham at violinen ikke spiller kun for ham mere. Jeg gider ikke længere at føje mig med alting. Jeg skal ud og opleve noget og så kan han sgu godt være alene hjemme med Kristopher en gang i mellem præcis som jeg er det. Jeg skal accepteres så vidt som han skal og hvis han ikke rigtig kan leve med at jeg ikke længere gider at være hjemmegående husmor og bare gøre som han vil ja så er det sgu bare ærgeligt. Jeg skal huske noget bedre på at jeg er ung og at jeg er mit eget væsen som også har rettigheder.
Jeg skal selvfølgelig ikke vende rollerne så det er ham der pludselig bliver som jeg var, men vi skal være mere lige om tingene og hvis han ikke vil det kan han sgu finde et andet hotel.

Det ville jeg lige fortælle jer

Godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Leneur

Lyder som et rigtig godt nytårsfortsæt. Håber det lykkes og jeg ønsker dig alt held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.