Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JoSiDa-mor skriver: Her var Mylicon-dråber også løsningen. Men Mylicon virker kun, hvis det er luft i tarmene/maven, der er problemet.
Her var Mylicon-dråber også løsningen. Men Mylicon virker kun, hvis det er luft i tarmene/maven, der er problemet.
Det er det som regel når det er kolik
Det fik jeg af vide af min sp ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kirle skriver: Ok siden hedder "jeg overlevede kolik" på Facebook. Under debatter er der en side der hedder "Nogle få gode råd". Der kan du finde en masse gode og brugbare råd
Ok siden hedder "jeg overlevede kolik" på Facebook. Under debatter er der en side der hedder "Nogle få gode råd". Der kan du finde en masse gode og brugbare råd
prøver lige og tjekke siden
morethanperfect skriver: Mylicon dråber
Mylicon dråber
må man give det til baby'er på 6 uger ? Og får man evt fat i det ?
LenaJohansen skriver: må man give det til baby'er på 6 uger ? Og får man evt fat i det ?
Ja det må man godt
Det køber du på apoteket .. Det er håndkøb ..
morethanperfect skriver: Ja det må man godt Det køber du på apoteket .. Det er håndkøb ..
tusind tak.. det vil jeg lige prøve....
Hverken kiropraktor 1 eller 2 eller zoneterapeut hjalp her, selvom de gladeligt tog vores penge Til gengæld ved vi nu at han faktisk havde væske på ørene allerede dengang og nu stadig 8 måneder senere - insister på at få hans ører scannet for jeg har det fra en gammel sygeplejeske at de fik hundredevis af børn ind hvor lægen absolut intet kunne se på ørene, men da de scannede var de fyldt med væske Det kunne have sparet os for 3 måneder i limbo...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128