Hård mave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

lollandpigen

Hej piger....

Håber nogle kan hjælpe.... Min lille søn på 5 mdr  har meget luft i maven og meget tit hård mave.. ( han skriger og presser for at lave stort ) Og der kommer bare ikke noget... Vi er gode til at han bøvser mange gange når han får mad....

Nogle gange er smerterne så store så han får feber.... Nogle der har nogle råd til hvad man kan gøre / give dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Stumpen

Sveskemos hjalp ved min den store.. Jeg lavede det selv..

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Håber nogle kan hjælpe.... Min lille søn på 5 mdr  har meget luft i maven og meget tit hård mave.. ( han skriger og presser for at lave stort ) Og der kommer bare ikke noget... Vi er gode til at han bøvser mange gange når han får mad....

Nogle gange er smerterne så store så han får feber.... Nogle der har nogle råd til hvad man kan gøre / give dem??

Ja, sveskemos og ellers prøv med lidt lactulose

Anmeld

4. januar 2011

afrobabies

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Sveskemos, og massere maven og bukke benene op til maven

Anmeld

4. januar 2011

Low

Da min søn havde hår mave i forbindelse med at han startede på grød så gav jeg ham så meget væske som mulig og cyklede med hans ben. Det hjalp og da hans afføring kom ud var det små hårde klumper

Anmeld

4. januar 2011

merle2010

vi brugte sveskemos og hvis det var rigtig slemt så fik hun lactulose.. og så cykle med benene og bukke dem op til maven og sådan.. og så rigeligt med væske... tit når de begynder på fast føde, får de problemer med hård mave, det gjorde vores datter også og bøvler stadig med det nogengange.. og så prøv at undgå bananer, da det giver hård mave..

Anmeld

4. januar 2011

M.O.A.R.

Sveske mos og masser væske!!

Har samme problemer med Simon. Og 1 - 1½ tsk sveskemos i grøden/maden kan virkelig sætte fut i mavsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.