Så er det vidst på tide, at vise (MANGE!!) billeder igen! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Bare mig..

Nina Sophia skriver:

iiiih hvor er hun deejlig

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

B&J

nej såå dejlig hun er hun er bare for sød ens øjne bliver da helt glade så nuttet hun er uhh altså

Anmeld

4. januar 2011

Bare mig..

WantingBaby2011 skriver:

Sikke en charmetrold!  Elsker hendes store blå øjne! Wow. 

Ja, de er også bare så fiiine Men lidt sjovt de er så blå, for mine ønje er HELT mørkebrune og jeg er ellers også lidt mørk i huden..

Anmeld

4. januar 2011

Bare mig..

Low skriver:

Årh ja jeg tænker stadig på fødslen og på en eller anden måde kunne jeg godt tænke mig at opleve den igen, bare for at føle alle de vildt dejlige føleser igen man får gennem kroppen.

Men super smuk pige . Hun ser rigtig glad og tilfreds ud . Tiden går bare stærkt synes jeg . Jeg kan huske den gang du lagde mavebilleder ind på baby. Tænk der allerede er gået 8 måneder 

Hihi, kan du virkelig huske det!? Sjovt, som nogen herinde bare hænger ved i tankerne

Ja, jeg kunne egentlig også godt tænke mig at opleve det igen.. Eller dele af det.. Fra det øjeblik hun kommer op.. Det andet, NEJ tak.. Det svier stadigvæk i skeden (undskyld sproget ) når jeg tænker på da hovedet liiiige skulle have det sidste tryk for at komme ud Men ja, alt det andet vil jeg også vildt gerne opleve igen.. 

Anmeld

4. januar 2011

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

så nuttet <3 love you, NicoPigen <3

Jaja haha, ej det gas.. (Nårh nej, nu skal jeg skisme da passe på du ikke bliver fornærmet)

Skal vi ikke have mavebilleder ind

Anmeld

4. januar 2011

Bare mig..

B&J skriver:

nej såå dejlig hun er hun er bare for sød ens øjne bliver da helt glade så nuttet hun er uhh altså

hihi, tak for det

Anmeld

4. januar 2011

WantingBaby2012

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, de er også bare så fiiine Men lidt sjovt de er så blå, for mine ønje er HELT mørkebrune og jeg er ellers også lidt mørk i huden..

Hihi, det kunne godt se ud som om hun har arvet lidt fra faren så 

Ihvertfald det lyse hår da.  

Anmeld

4. januar 2011

Bare mig..

WantingBaby2011 skriver:

Hihi, det kunne godt se ud som om hun har arvet lidt fra faren så 

Ihvertfald det lyse hår da.  

Ja, haha

Anmeld

4. januar 2011

MorTilSnartFire <3

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jaja haha, ej det gas.. (Nårh nej, nu skal jeg skisme da passe på du ikke bliver fornærmet)

Skal vi ikke have mavebilleder ind

Ork, det er da for tidligt endnu

Jeg tager det første i uge 15 Så passer det med dem fra Charlie, så kan man jo sammenligne

Men har fået en pæn STOR bule

Anmeld

4. januar 2011

Low

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hihi, kan du virkelig huske det!? Sjovt, som nogen herinde bare hænger ved i tankerne

Ja, jeg kunne egentlig også godt tænke mig at opleve det igen.. Eller dele af det.. Fra det øjeblik hun kommer op.. Det andet, NEJ tak.. Det svier stadigvæk i skeden (undskyld sproget ) når jeg tænker på da hovedet liiiige skulle have det sidste tryk for at komme ud Men ja, alt det andet vil jeg også vildt gerne opleve igen.. 

Ja, det kan jeg godt huske . Nogle gange tænker jeg på om jeg ikke er for meget på baby.dk for der er nogle ting jeg oplever i dagligdagen og så kommer jeg måske til at tænke på en tråd som nogle har skrevet .

Ja, smerterne vil jeg nu også gerne være fri for haha . Og som du skriver alt det andet det vil man gerne opleve igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.