at se ens baby sparke uden på maven <3 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

NessaXenia

hej girls.

jeg har sovet elendigt i nat og ville prøve at sove lidt videre efter min kæreste tog på arbejde kl 5, da jeg så vågnede her halv 10, sparkede lillepigen så kraftigt at jeg fik ret meget kvalme?

Normalt?

Jeg prøvede at holde min kvalme i mig mens hun massede så meget derinde i maven at den hopppede og man kunne se når hun sparkede rigtig kraftigt..

Er det tidligt jeg kan se det??

jeg er 21+2  eller giver hun det bare mere end almindeligt gas derinde??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SussieThyssen

Nina Sophia skriver:

hej girls.

jeg har sovet elendigt i nat og ville prøve at sove lidt videre efter min kæreste tog på arbejde kl 5, da jeg så vågnede her halv 10, sparkede lillepigen så kraftigt at jeg fik ret meget kvalme?

Normalt?

Jeg prøvede at holde min kvalme i mig mens hun massede så meget derinde i maven at den hopppede og man kunne se når hun sparkede rigtig kraftigt..

Er det tidligt jeg kan se det??

jeg er 21+2  eller giver hun det bare mere end almindeligt gas derinde??

knus

Lyder som en rigtig lille kick boxer du har derinde. 

Og ja..det er helt normalt det hele.
Når hun tager sig sådan nogle ture, så sparker hun også på din mavesæk, og det kan give ret kraftig kvalme og endda opkastning.
Det er også normalt at de karter mere rundt når man ligger ned, for så er der rigtigt meget plads at boltre sig på.
Men med tiden vil det klinge af, fordi pladsen bliver mere trang.
Mine har også tit på det nærmeste stukket både arme og ben ud af maven på mig og fået hele blusen eller skjorten til at flagre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

NessaXenia

SussieThyssen skriver:

Lyder som en rigtig lille kick boxer du har derinde. 

Og ja..det er helt normalt det hele.
Når hun tager sig sådan nogle ture, så sparker hun også på din mavesæk, og det kan give ret kraftig kvalme og endda opkastning.
Det er også normalt at de karter mere rundt når man ligger ned, for så er der rigtigt meget plads at boltre sig på.
Men med tiden vil det klinge af, fordi pladsen bliver mere trang.
Mine har også tit på det nærmeste stukket både arme og ben ud af maven på mig og fået hele blusen eller skjorten til at flagre.

Kærligst
Sussie

åhhh Sussie som du dog kan skrive det

i love it!

Pyha, ja hun er ret så livlig.
men jeg bliver så utilpas når hun sparker så jeg for mega kvalme..

men det er nu dejligt alligevel, ligger bare og stirre på maven og smiler, selvom jeg er alene hjemme

Jeg ku lige forstille mig det, tænk engang hvordan det ser ud når min pige sparker om 10 uger

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Nina Sophia skriver:

åhhh Sussie som du dog kan skrive det

i love it!

Pyha, ja hun er ret så livlig.
men jeg bliver så utilpas når hun sparker så jeg for mega kvalme..

men det er nu dejligt alligevel, ligger bare og stirre på maven og smiler, selvom jeg er alene hjemme

Jeg ku lige forstille mig det, tænk engang hvordan det ser ud når min pige sparker om 10 uger

Så kan jeg trøste dig med at det ikke er nær så slemt, for så har hun formentligt numsen oppe under dine ribben og kan kun sparke ude i siderne. 

At de så kan sætte fra og møve rundt, så det er ribbenene der får nogle ture, er alligevel ikke så slemt, for der er ikke pladsen til rigtigt afsæt som nu.
Så du kan ret sikkert regne med at sparkeriet mod din mavesæk snart vil klinge af

Anmeld

4. januar 2011

NessaXenia

SussieThyssen skriver:

Så kan jeg trøste dig med at det ikke er nær så slemt, for så har hun formentligt numsen oppe under dine ribben og kan kun sparke ude i siderne. 

At de så kan sætte fra og møve rundt, så det er ribbenene der får nogle ture, er alligevel ikke så slemt, for der er ikke pladsen til rigtigt afsæt som nu.
Så du kan ret sikkert regne med at sparkeriet mod din mavesæk snart vil klinge af

jeg har godt hørt det kan gøre sindssygt ondt der i ribbene..

og godt det snart går over med at hun sparker i mavesækken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.