Lån!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg vil bestemt ikke anbefale at du tager lån hos D.E.R. eller Leasy, for så kommer du til at betale det dobbelte tilbage i renter.
Kan du ikke låne af nogen i familien?
Man kan få lån i banken, hvis et familiemedlem vil kautionere, men igen, det er banken der afgør det. Og den der kautionerer skal kunke fremvise sine indtægter og udgifter m.m. og have fast ejendom.

Kærligst
Sussie

Tak for svar.

Nej der er ingen i familien der kan låne mig dem. Har en mikro mini familie, så der er faktisk ingen muligheder.

Men min kære farmor vil kautionere for mig, og hun har fast ejendom. (dog pensionist), hvis det har noget at sige?!..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for svar.

Nej der er ingen i familien der kan låne mig dem. Har en mikro mini familie, så der er faktisk ingen muligheder.

Men min kære farmor vil kautionere for mig, og hun har fast ejendom. (dog pensionist), hvis det har noget at sige?!..

Der er ikke andet at gøre end at spørge banken om de vil låne dig pengene hvis du stiller med en kautionist.
Held og lykke med det.

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der er ikke andet at gøre end at spørge banken om de vil låne dig pengene hvis du stiller med en kautionist.
Held og lykke med det.

Tak skal du have..

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Det ville bare være rart, hvis jeg kunne skaffe en bil rimelig snart, da min baby skal i dagpleje om en måned, og det er 5 km frem og tilbage, rimelig langt at gå.

Det ville tage mig en del tid at spare op..

Den kommer nok til, at koste over 10.000, da den skal være i orden osv. Men den kommer til at stå i et familiemedlems navn, da det er billigere for mig i forsikring og vægtafgift.

Oki doki. Den bliver dog kun billigere for dig i forsikring, da vægtafgiften kun er beregnet ud af miljøet nu. Jeg mener den hedder ½ årlig grøn ejerafgift

Kan du måske låne pengene af din farmor? Jeg lånte af min farmor og det var rentefrit

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Har fået snakket med banken, og har fået lov at låne til en bil..

Der var faktisk ingen problemer i det, jeg er bare så flov over at spørge. Fordi jeg ikke syns det er så fedt at have gæld, men det blir heldigvis i banken, hvor rente % dog er lavere end de hurtig lån man kan tage..

Tak for dit svar

Anmeld

4. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Hej de damer..

Jeg står i en træls situation.. Jeg er på kh, og vil mægtig gerne have mig en bil, men banken vil ikke låne mig pengene, pga kh. Men hvad så, hvis man har et familiemedlem som vil kausionere (staves) for en? Kan det så lade sig gøre evt?

Eller er der nogle herinde der har taget lån hos leasy eller d.e.r?

Jeg har råd til at have bilen, men bare ikke lige til at skaffe bilen. Og jeg har også råd til at betale af på et lån..

Jeg kan muligvis få mit gamle job tilbage efter endt barsel, men det kræver bil.

Håber der er nogle der svarer.. Tak på forhånd.

Det hjælper rigtig meget at kunne få en til at kausionere for sig. Men ved banken at familiemedlemmet vil det. Måske skulle du gå fra bank til bank og spørge, men i sidste ende vil din bank dig bare det bedste Men lån aldrig fra de der internet nogen, banken er altid det bedste sted.

L'easy og D.E.R er det samme. Men lån ikke hos dem deres renter er høje.

Anmeld

4. januar 2011

Kongmulle

Anonym skriver:

Hej de damer..

Jeg står i en træls situation.. Jeg er på kh, og vil mægtig gerne have mig en bil, men banken vil ikke låne mig pengene, pga kh. Men hvad så, hvis man har et familiemedlem som vil kausionere (staves) for en? Kan det så lade sig gøre evt?

Eller er der nogle herinde der har taget lån hos leasy eller d.e.r?

Jeg har råd til at have bilen, men bare ikke lige til at skaffe bilen. Og jeg har også råd til at betale af på et lån..

Jeg kan muligvis få mit gamle job tilbage efter endt barsel, men det kræver bil.

Håber der er nogle der svarer.. Tak på forhånd.

hejsa

Man bruger ikke kausionister i dag. Ikke i de fleste banker ihvertfald.

Da de vurderer at hvis ikke man selv kan låne, hjælper det ikke at en anden også skriver under.

Min mor har været "bank dame" i 35 år og de bruger det feks ikke i deres bank.

Så dit familie medlem kunne feks selv lave lånet og så give dig pengene.

Leasy,D:E:R osv = HOLD DIG FRA DET!

Kan kun advare mod alle de hurtig lån. Lad være!

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Har fået snakket med banken, og har fået lov at låne til en bil..

Der var faktisk ingen problemer i det, jeg er bare så flov over at spørge. Fordi jeg ikke syns det er så fedt at have gæld, men det blir heldigvis i banken, hvor rente % dog er lavere end de hurtig lån man kan tage..

Tak for dit svar

Skønt! Tillykke med det. Så varer det nok ikke længe inden du er mobil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.